Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Widuchowa w 2017r.
Przejdź do załączników
Widuchowa, 2016-07-26
ISR.271.1.2016r.
Widuchowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Widuchowa w 2017r.
Numer ogłoszenia: 159815 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa , ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.widuchowa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Widuchowa w 2017r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu zmieszanych, niesegregowanych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji i choinek naturalnych oraz pozostałości z sortowania a także odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach i workach na terenie Gminy Widuchowa jak również prowadzenie na terenie Gminy Widuchowa w miejscowości Dębogóra punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych i odbiór i zagospodarowanie bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, obejmujący m.in. następujące frakcje: -mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, -przeterminowanych leków i opakowań po lekach, -chemikaliów i opakowań po chemikaliach w tym farb, rozpuszczalników, olejów odpadowych, -zużytych baterii i akumulatorów, -zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, -wszystkich rodzajów lamp żarowych, halogenowych, świetlówek, -zużytych opon, co najmniej 1 raz w roku według harmonogramu ustalonego pomiędzy Gminą Widuchowa, a Wykonawcą..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50%wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że a) posiada zezwolenie na transport odpadów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ) w zakresie: -15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, -15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych, -15 01 04 Opakowania z metali, -15 01 05 Opakowania wielomateriałowe, -15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe, -15 01 07 Opakowania ze szkła, -16 01 03 Zużyte opony, -19 12 12 Pozostałości z sortowania, -20 01 01 Makulatura, -20 01 02 Szkło, -20 01 39 Tworzywa sztuczne, -20 01 40 Metale, -20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, -20 03 07 Odpady wielkogabarytowe, -20 01 13 Rozpuszczalniki, -20 01 27 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne -20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, -20 01 31 Leki cytotoksyczne i cytostatyczne, -20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 -20 01 33 Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie, -20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 -20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki, -20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 oraz 20 01 35 -Odpady z grupy 13- oleje odpadowe -20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którym mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z 2016r. poz. ze. zm.), na terenie Związku Gmin Dolnej Odry
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: a) jedną główną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 1 000 Mg. b) jedną główną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów opakowaniowych gromadzonych w sposób selektywny o łącznej masie minimum 100 Mg.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: a) że dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej: -dwóch pojazdów specjalistycznych przystosowanych do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych wyposażonych w system zbierający odcieki oraz -dwóch pojazdów, przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz -jednego pojazdu przystosowanego do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. b) jednej bazy magazynowo - transportowej spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r. poz. 122) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009r. poz. 104, Nr 868)
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200 000 zł oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 700 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: -Zmiana postanowień Umowy z przyczyn opisanych w ust. 3 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi udokumentowanych przez Wykonawcę. - zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, - zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jej obliczania określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. wskazanym w § 7 ust. 1 Umowy. zmiana poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w szczególności zmiana wysokości poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska wskazanym w § 7 ust. 3 i 4 załącznika nr 7 do siwz. Zmiany przepisów prawa wychodzące poza zakres opisany w zdaniu pierwszym, w szczególności zmiany tytułów aktów normatywnych opisanych w § 4 załącznika nr 7 do siwz nie stanowią podstawy do zmiany postanowień Umowy. Nie stanowi podstawy do zmiany Umowy oraz należnego Wykonawcy wynagrodzenia zmiana stawek opłat za przyjęcie odpadów w instalacji przetwarzającej dostarczanej do niej odpady komunalne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.widuchowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa pok. nr 14 Referat Inwestycji, Strategii i Rozwoju.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa pok. nr 11 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogłoszenie o zamówieniu odpady.docx (DOCX, 23.24Kb) | 2016-07-26 23:38:03 | 363 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zał 2 oświadczenie o braku podst. do wykluczenia.doc (DOC, 31.00Kb) | 2016-07-26 23:39:00 | 108 | |
zał 3 grupa kapitałowa.doc (DOC, 43.50Kb) | 2016-07-26 23:39:25 | 129 | |
zał 4 warunki udziału w postępowaniu.doc (DOC, 33.00Kb) | 2016-07-26 23:39:47 | 109 | |
zał 5 wykaz głównych usług.doc (DOC, 35.50Kb) | 2016-07-26 23:40:14 | 108 | |
zał 6 wykaz narzędzi i wyposażenia.docx (DOCX, 18.30Kb) | 2016-07-26 23:40:33 | 110 | |
zał 7 do siwz- wzór umowy.docx (DOCX, 57.26Kb) | 2016-07-26 23:40:59 | 117 | |
Zał 8 - wzór zobowiązania.doc (DOC, 37.50Kb) | 2016-07-26 23:41:28 | 109 | |
zał 9 wzór sprawozdanie miesięczne.doc (DOC, 87.50Kb) | 2016-07-26 23:41:56 | 103 | |
zał. 10 opz odpady Widuchowa 2016.doc (DOC, 202.00Kb) | 2016-07-26 23:42:23 | 120 | |
siwz odpady Widuchowa 2016.docx (DOCX, 64.75Kb) | 2016-07-26 23:38:03 | 141 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedź na zapytanie 1 skan odpady.pdf (PDF, 256.82Kb) | 2016-07-28 13:26:54 | 386 | |
zał nr 1- oferta cenowa nowa.docx (DOCX, 19.76Kb) | 2016-07-27 11:47:56 | 402 | |
modyfikacja nr 2 odpady.docx (DOCX, 16.29Kb) | 2016-07-28 12:32:38 | 390 | |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf (PDF, 206.94Kb) | 2016-08-03 11:47:02 | 321 | |
pytania i odpowiedzi nr 2.pdf (PDF, 1.66Mb) | 2016-08-01 18:29:34 | 386 | |
Modyikacja nr 3.pdf (PDF, 2.09Mb) | 2016-08-01 18:31:49 | 373 | |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zm. 3.PDF (PDF, 238.71Kb) | 2016-08-10 15:10:01 | 312 | |
modyfikacja SIWZ nr 4.pdf (PDF, 192.76Kb) | 2016-08-02 13:37:44 | 377 | |
modyfikacja specyfikacji 5.pdf (PDF, 604.72Kb) | 2016-08-03 11:47:28 | 370 | |
modyfikacja nr 6.PDF (PDF, 601.77Kb) | 2016-08-10 15:12:14 | 328 | |
Modyfikacja I odpady.docx (DOCX, 11.67Kb) | 2016-07-27 11:46:33 | 394 | |
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 347.05Kb) | 2016-08-01 18:33:44 | 305 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o unieważnieniu odpady.pdf (PDF, 274.97Kb) | 2016-08-19 12:48:05 | 335 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Sobczyńska Data wytworzenia:
26 lip 2016
Osoba dodająca informacje
Anna Sobczyńska Data publikacji:
26 lip 2016, godz. 23:38
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
27 lip 2016, godz. 11:47