Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 633/2023 w sprawie powołania komisji do oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie znajdującej się w archiwum zakładowym Urzędu Gminy Widuchowa

ZARZĄDZENIE  Nr 633 /2023

WÓJTA  GMINY  WIDUCHOWA

z dnia 05 stycznia 2023 r.

w sprawie powołania komisji do oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie znajdującej się w archiwum zakładowym Urzędu Gminy Widuchowa

          Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r., poz. 559 z późn. zm.), § 38 ust. 1 instrukcji archiwalnej, stanowiącej załącznik nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt  oraz  instrukcji  w sprawie organizacji  i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011r. Nr 14,poz.67 z późn. zm.) oraz § 9  Rozporządzenia Ministra Kultury  i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji (Dz.U. z 2019r.,poz.246) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję do oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie w następującym składzie:

  1. Andrzej Stachura               -  Przewodniczący Komisji;
  2. Marcin Bachta                   - Członek Komisji;
  3. Izabela Ziemska-Walczak - Członek Komisji;
  4. Lidia Rafa                         - Członek Komisji;
  5. Mariusz Gralak                 - Członek Komisji;
  6. Justyna Stasiowska           - Członek Komisji;
  7. Halina Łoik                       - Członek Komisji.               

§  2.  Do zadań komisji należy:

       1. Kwalifikowanie dokumentacji niearchiwalnej do zniszczenia na podstawie spisu wytypowanej do brakowania dokumentacji, względnie ustalenie innego okresu przechowywania.

       2.   Sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.

       3. Sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie.

  4.  Sporządzenie  protokołu  zniszczenia  dokumentacji niearchiwalnej  po  uzyskaniu zgody na jej zniszczenie przez Archiwum Państwowe w Szczecinie.               

§   3.  Po wykonaniu zadań określonych w § 2 komisja ulega rozwiązaniu.

§  4. Wykonanie zarządzenia powierza się Pani Halinie Łoik – podinspektorowi Referatu Organizacyjnego.

 §   5.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Andrzej Stachura

Data wytworzenia:
12 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Andrzej Stachura

Data publikacji:
18 sty 2023, godz. 14:44

Osoba aktualizująca informacje

Andrzej Stachura

Data aktualizacji:
18 sty 2023, godz. 14:44