Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 145/2015 w sprawie powołania Komisji ds. brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystanych na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Widuchowej.


ZARZĄDZENIE Nr 145/2015
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 23 grudnia 2015 r.

w sprawie powołania Komisji ds. brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystanych na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Widuchowej.

Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 nr 1515) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje :

§ 1. Powołuję Komisję do spraw brakowania formularzy wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego w Widuchowej w składzie:
1) Magdalena Łapińska - Przewodniczący Komisji;
2) Bogusława Siebert - Zastępca Przewodniczącego Komisji;
3) Halina Łoik - Członek Komisji.

§ 2. Komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół zniszczenia druków. Protokół powinien zawierać informację o składzie komisji ze wskazaniem osoby przewodniczącego, osobach obecnych przy brakowaniu i charakterze ich udziału, dacie sporządzenia protokołu, dacie brakowania druków, liczbie wybrakowanych formularzy, numerach formularzy.

§ 3. Komisja przystępuje do procesu brakowania druków ścisłego zarachowania, nie rzadziej niż jeden raz na półrocze.

§ 4. Informację w sprawie brakowania druków należy okresowo przekazywać do Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.

§ 5.Wykonanie zarządzenia powierzam członkom Komisji.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
24 sty 2016

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
24 sty 2016, godz. 19:26

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
24 sty 2016, godz. 19:26