Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa zawiadamia o wszczętym postępowaniu administracyjnym w sprawie lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza, ul.Reymonta i ul.Sienkiewicza - na terenie działek nr: 341, 343, 357, 364, 365 i 628, 1 położonych w obrębie geodezyjnym Widuchowa 2.


Widuchowa,25.09.2006r.

OGŁOSZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami)

zawiadamiam

o wszczętym postępowaniu administracyjnym w sprawie lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza, ul.Reymonta i ul.Sienkiewicza - na terenie działek nr: 341, 343, 357, 364, 365 i 628, 1 położonych w obrębie geodezyjnym Widuchowa 2, gmina Widuchowa woj.zachodniopomorskie.

Inwestor: Gmina Widuchowa.
W dniach 25.09.2006r. do 08.10. 2006 r. można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, złożyć na piśmie wnioski, dokumenty i zażalenia lub dowody dotyczące stanowiska w sprawie jak wyżej w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Gminy Widuchowa 25, w godzinach 7.00 do 15.00, a w poniedziałek 8.00 do 16.00.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
26 wrz 2006

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
26 wrz 2006, godz. 12:52

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
20 kwi 2012, godz. 14:11