Wykonanie zamówień uzupełniających do zadania pn. Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowe
Przejdź do załącznikówWiduchowa: Wykonanie zamówień uzupełniających do zadania pn. Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowe
Data zamieszczenia na BZP: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255 , strona internetowa bip.widuchowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień uzupełniających do zadania pn. Zachowanie, ochrona oraz poprawa stanu obiektu zabytkowego w Widuchowej poprzez remont elewacji, przebudowę budynku administracyjnego i zmianę sposobu użytkowania części strychowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Roboty budowlane: - wykonanie i montaż nowych krat w oknach, b. Roboty elektryczne: - zainstalowanie ppoż wyłącznik prądu i rozbudowa tablicy głównej, - wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniu archiwum, - wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniu wentylatorowi, - zmiana wykonania instalacji SAP z przewodowej na bezprzewodową. c. Roboty sanitarne: - wykonanie wentylacji grawitacyjnej wraz obudową pionu kanalizacyjnego w pomieszczeniu toalety na I piętrze, - demontaż i odtworzenie obudowy pionów c.o. w pomieszczeniach archiwum i nr 13, - wykonanie grzejnikowej instalacji c.o. zasilanej z istniejącej kotłowni, - montaż zaworów termostatycznnych, - zmiana położenia grzejnika w pomieszczeniu archiwum, - wymiana instalacji wod-kan w pomieszczeniu gospodarczym i toalety na parterze wraz z zamontowaniem nowego wyposażenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
· 1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
· 2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
· Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa MULTI-DOM Teresa Jagiełło, ul. Mickiewicza 46, 72-420 Dziwnów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
Załączniki do pobrania
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
udzielenie zamówienia uzup.doc (DOC, 31.50Kb) | 2013-09-19 13:26:31 | 516 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Kubiak Data wytworzenia:
13 wrz 2013
Osoba dodająca informacje
Monika Kubiak Data publikacji:
13 wrz 2013, godz. 10:30
Osoba aktualizująca informacje
Monika Kubiak Data aktualizacji:
13 wrz 2013, godz. 10:30