Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

Gmina Widuchowa ogłasza przetarg nieograniczony na zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa

Przejdź do załączników

Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

w dniu 4 lutego 2013 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.widuchowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pacholęta 1. Lodówko zamrażarka - 1 szt. 2. Telewizor 51 - 1 szt. 3. DVD - 1 szt. 4. Laptop - 1 szt. 5. Myszka do laptopa - 1 szt. 6. Torba do laptopa - 1 szt. 7. Zestaw garnków (4 szt.) - 1 kpl. 8. Talerze (głębokie, płytkie, deserowe) - 100 kpl. 9. Stoły świetlicowe - 20 szt. 10. Krzesła świetlicowe - 80 szt. 11. Szklanki 250 ml - 120 szt. 12. Sztućce (łyżki, widelce, noże, łyżeczki) - 100 kpl. 13. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 14. Mikrofalówka - 1 szt. 15. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 16. Termosy konferencyjne - 9 szt. 17. Kosze na śmieci - 3 szt. 18. Wycieraczki wejściowe - 1 szt. 19. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 20. Tace kelnerskie - 3 szt. 21. Stolik pod TV - 1 szt. 22. Deski do krojenia - 3 szt. 23. Zestaw noży (7 elementów) - 1 kpl. 24. Mini stepper - 1 szt. 25. Atlas - 1 szt. 26. Zestaw hantelków (2 elementy 1,5 kg) - 3 kpl. 27. Hantle chromowane (2 elementy 4 kg) - 2 kpl. 28. Sztanga z talerzami (150 kg) - 1 kpl. 29. Ławka do ćwiczeń z gryfem 150 kg -1 kpl. 30. Waga elektroniczna - 1 szt. 31. Witryna chłodnicza 32. Stół do tenis stołowego - 1 szt. 33. Ogrzewanie promiennikowe (panele 9 szt., okablowanie, 2 wentylatory sufitowe, temperaturowy regulator dobowo - tygodniowy) - 1 kpl. 34. Nagłośnienie (mikrofon, kolumny) - 1 kpl. 35. Warnik - 1 szt. 36. Półmiski (duży, mały, średni) - 10 kpl. 37. Miski (duża, mała, średnia) - 10 kpl. b) Żelechowo 1. Zestaw garnków (4 szt. w zestawie) - 2 kpl 2. Talerze (głęboki, płytkie) - 100 kpl. 3. Szklanki 250 ml - 100 szt. 4. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 100 kpl 5. Meble biurowe - 1 kpl. 6. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 7. Zestaw mebli kuchennych - 1 kpl. 8. Lustro - 1 szt. 9. Pojemniki na ręczniki - 2 szt. 10. Termosy konferencyjne - 8 szt. 11. Deski do krojenia - 3 szt. 12. Zestaw noży (7 elementów) - 1 szt. 13. Tace kelnerskie - 3 szt. 14. Wycieraczki wejściowe - 2 szt. 15. Tablica informacyjna 16. Rower treningowy - pionowy - 2 szt. 17. Mini stepper - 2 szt. 18. Atlas - 1 szt. 19. Zestaw hantelków (2 elementy 1,5 kg) - 8 kpl. 20. Hantle chromowane (2 elementy 4 kg) - 8 kpl. 21. Sztanga z talerzami (150 kg) - 2 kpl. 22. Ławka do ćwiczeń z gryfem 150 kg -2 kpl. 23. Waga elektroniczna - 2 szt. 24. Garnki gastronomiczne nierdzewne 36,5 l - 2 szt. 25. Garnki gastronomiczne nierdzewne 25,5 l - 2 szt. 26. Bieżnia sportowa - 1 szt. c) Kłodowo 1. Talerze (głęboki i płytkie) - 20 kpl. 2. Szklanki 250 ml - 20 szt. 3. Sztućce (łyżeczki, łyżki, widelce, noże) - 20 kpl 4. Wieża Hi-Fi - 1 szt. 5. Zestaw kawowy dla 12 osób - 2 kpl. 6. Wieszaki stojące - 1 szt. 7. Lustro - 1 szt. 8. Pojemniki na ręczniki - 1 szt. 9. Mikrofalówka - 1 szt. 10. Czajnik bezprzewodowy - 1 szt. 11. Termosy konferencyjne - 2 szt. 12. Kosze na śmieci - 2 szt. 13. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 14. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 15. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 16. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. 17. Komoda - 1 szt. d) Rynica 1. Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 2. Lodówko - zamrażarka - 1 szt. 3. Telewizor 32 - 1 szt. 4. DVD - 1 szt. 5. Laptop - 1 szt. 6. Mysz - 1 szt. 7. Torba do laptopa - 1 szt. 8. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 9. Talerze (głęboki, płytkie) - 80 kpl. 10. Stoły świetlicowe - 25 szt. 11. Krzesła świetlicowe - 100 szt. 12. Szklanki 250 ml - 80 szt. 13. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 80 kpl 14. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 15. Wieszak stojący - 1 szt. 16. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 17. Termos konferencyjny - 2 szt. 18. Kosze na śmieci - 3 szt. 19. Wycieraczka wejściowa - 2 szt. 20. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. e) Czarnówko 1. Telewizor - 1 szt. 2. DVD - 1 szt. 3. Meble biurowe - 1 kpl. 4. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 5. Wieszaki stojące - 1 szt. 6. Mikrofalówka - 1 szt. 7. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 8. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. f) Bolkowice 1. Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 2. Telewizor - 1 szt. 3. DVD - 1 szt. 4. Laptop - 2 szt. 5. Mysz - 2 szt. 6. Torba na laptopa - 2 szt. 7. Zestaw garnków(4 szt. w zestawie) - 1 kpl. 8. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 9. Talerze (głęboki, płytkie) - 30 kpl. 10. Szklanki 250 ml - 50 szt. 11. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 30 kpl. 12. Regał - 2 szt. 13. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 14. Zestaw kawowy na 12 osób - 2 kpl. 15. Wieszaki stojące - 1 szt. 16. Lustro - 1 szt. 17. Pojemniki na ręczniki - 1 szt. 18. Mikrofalówka - 1 szt. 19. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 20. Termos konferencyjny - 2 szt. 21. Kosz na śmieci - 3 szt. 22. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 23. Wycieraczka wejściowa - 1 szt. 24. Tablica korkowa170 x 100 - 1 szt. 25. Tace kelnerskie - 2 szt. 26. Deski do krojenia - 1 szt. 27. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. 28. Lodówka - 1 szt. g) Żarczyn 1. Kuchenka gazowo -elektryczna - 1 szt. 2. Lodówko zamrażarka - 1 szt. 3. Zestaw garnków(4 szt. w zestawie) - 2 kpl. 4. Talerze (głęboki, płytkie) - 80 kpl. 5. Stoły świetlicowe - 10 szt. 6. Krzesła świetlicowe - 40 szt. 7. Szklanki - 80 szt. 8. Sztućce (łyżki, widelce, noże) - 80 kpl. 9. Regał - 2 szt. 10. Wieża Hi - Fi - 1 szt. 11. Zestaw kawowy na 12 osób - 2 kpl. 12. Stół do ping - ponga - 1 szt. 13. Wieszak stojący - 1 szt. 14. Lustro - 1 szt. 15. Pojemnik na ręczniki - 1 szt. 16. Mikrofalówka - 1 szt. 17. Czajnik bezprzewodowy - 2 szt. 18. Termos konferencyjny - 4 szt. 19. Kosze na śmieci - 4 szt. 20. Gra - stół do piłkarzyków - 1 szt. 21. Wycieraczka wejściowa - 2 szt. 22. Tablica korkowa 170 x 100 - 1 szt. 23. Tace kelnerskie - 3 szt. 24. Deski do krojenia - 3 szt. 25. Zestaw noży ( 7 elementów) - 1 kpl. Odpowiednie wyposażenie należy zamontować, dostarczyć oraz dokonać rozruchu dla każdej świetlicy z osobna. UWAGA! Oznaczenia i nazwy własne materiałów i producentów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać materiał i urządzenie. Dopuszcza się zastosowanie materiałów o takich samych parametrach ze wskazaniem równoważne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0, 30.21.30.00-5, 39.22.11.80-2, 39.22.30.00-1, 39.22.43.40-3, 37.46.12.00-9, 39.71.11.10-3, 39.22.12.10-2, 39.22.11.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset zł) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Gryfino Filia Widuchowa konto nr 28 9377 0000 0200 0244 2002 0003 z dopiskiem: przetarg na Zakup wyposażenia dla świetlic wiejskich we wsiach Pacholęta, Żelechowo, Kłodowo, Rynica, Czarnówko, Bolkowice i Żarczyn w Gminie Widuchowa 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Referacie Organizacyjnym w pok. nr 21. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Dowód wniesienia wadium, tj. kopie dokonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego albo dowód zdeponowania w kasie Zamawiającego dokumentów poświadczających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami także jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaże się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie wyposażenia - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy: 1) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zatwierdzenia Umowy. 2) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywołać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 3) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyśpieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzają do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określają zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.widuchowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urządu Gminy Widuchowa, pok. 25, ul. Grunwaldzka 8,74 - 120 Widuchowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 13:30, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Widuchowa Referat Organizacyjny pok. Nr 22, ul. Grunwaldzka 8,74 - 120 Widuchowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie.doc (DOC, 77.00Kb) 2013-02-04 12:12:03 665

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zestawienie wyposazenia zalacznik nr 6.xls (XLS, 63.00Kb) 2013-02-04 12:13:23 224
zalacznik nr 7 do siwz.jpg (JPG, 667.14Kb) 2013-02-04 12:14:52 223
siwz.doc (DOC, 258.50Kb) 2013-02-04 12:12:03 232

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odpowiedz do siwz.pdf (PDF, 912.49Kb) 2013-02-11 15:00:46 654
zmiana ogloszenia.jpg (JPG, 268.98Kb) 2013-02-05 11:48:44 594

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
najkorzystniejsza oferta.pdf (PDF, 1.11Mb) 2013-02-27 12:41:33 644

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Obraz 137.jpg (JPG, 252.00Kb) 2013-03-13 08:55:12 515

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Podleśny

Data wytworzenia:
04 lut 2013

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
04 lut 2013, godz. 12:12

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
04 lut 2013, godz. 12:12