Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Gmina Widuchowa ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie ogrodzeń w ramach projektu pn. "Ogrodzenie świetlic wiejskich i placu zabaw w miejscowościach: Lubicz, Ognica, Marwice i Dębogóra a także zakup wyposażenia dla tych świetlic"


Ogłoszenie o zamówieniu
na Wykonanie ogrodzeń w ramach projektu pn. „Ogrodzenie świetlic wiejskich i placu zabaw w miejscowościach: Lubicz, Ognica, Marwice i Dębogóra a także zakup wyposażenia dla tych świetlic”

Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 19 lipca 2012 r.

1. Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8
74 - 120 Widuchowa

2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.widuchowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego: Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74 - 120 Widuchowa, pok. nr 25.

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

I. Lubicz
1. Roboty rozbiórkowe
1.1. Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych o wysokości 1,5 m - 195 mb
2. Roboty montażowe - ogrodzeniowe
2.1. Wykonanie cokołu betonowego o wymiarach 0,8 m x 0,2 m z betonu B 15 wraz z wykopem podsypką piaskową o grubości 0,2 m, zasypką i rozplantowaniem nadmiaru gruntu.- 195 mb
2.2. Wykonanie ogrodzenia z siatki 1,5 m na słupach stalowych z rur o średnicy 76 mm w rozstawie 2,4 m obsadzonych na cokole betonowym - 200 m

II. Ognica
1. Roboty rozbiórkowe
1.1. Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych o wysokości 1,5 m - 108 mb
2. Roboty montażowe - ogrodzeniowe
2.1 Wrota z furtką o wysokości 1,8 m, szerokość wrót 3m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych. - 1 kpl
2.2. Wykonanie cokołu betonowego o wymiarach 0,8 m x 0,2 m z betonu B 15 wraz z wykopem podsypką piaskową o grubości 0,2 m, zasypką i rozplantowaniem nadmiaru gruntu - 122 m
2.3. Wykonanie ogrodzenia z siatki 1,5 m na słupach stalowych z rur o średnicy 76 mm w rozstawie 2,4 m obsadzonych na cokole betonowym - 122 m

III. Marwice
1. Roboty rozbiórkowe
1.1. Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych o wysokości 1,5 m - 180 mb

2. Roboty montażowe - ogrodzeniowe
2.1 Wrota z furtką o wysokości 1,8 m, szerokość wrót 3m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych. - 1 kpl
2.2. Wykonanie cokołu betonowego o wymiarach 0,8 m x 0,2 m z betonu B 15 wraz z wykopem podsypką piaskową o grubości 0,2 m, zasypką i rozplantowaniem nadmiaru gruntu - 176 m
2.3. Wykonanie ogrodzenia z siatki 1,5 m na słupach stalowych z rur o średnicy 76 mm w rozstawie 2,4 m obsadzonych na cokole betonowym - 176 m

IV. Dębogóra
1. Roboty montażowe - ogrodzeniowe
1.1 Wrota z furtką o wysokości 1,8 m, szerokość wrót 3m i furtki 1 m z siatki w ramach stalowych. - 1 kpl
1.2. Wykonanie cokołu betonowego o wymiarach 0,8 m x 0,2 m z betonu B 15 wraz z wykopem podsypką piaskową o grubości 0,2 m, zasypką i rozplantowaniem nadmiaru gruntu - 123 m
1.3. Wykonanie ogrodzenia z siatki 1,5 m na słupach stalowych z rur o średnicy 76 mm w rozstawie 2,4 m obsadzonych na cokole betonowym - 119 m
Szczegółowy zakres robót został określony w załączonych do SIWZ przedmiarach robót.
UWAGA!
Oznaczenia i nazwy własne materiałów i producentów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać materiał i urządzenie. Dopuszcza się zastosowanie materiałów o takich samych parametrach ze wskazaniem „równoważne”
Kod CPV:
CPV 45000000 - 7 Roboty budowlane
CPV 45342000 - 6 Wznoszenie ogrodzeń

5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zadania - do 28 września 2012 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia określonego w części I SIWZ, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,
c) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wykazać minimum 2 roboty.
2. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu, które należy dostarczyć do oferty:

1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert);
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zlega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub zaświadczenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
6) Wykaz zrealizowanych robót - załącznik nr 3 do SIWZ - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
7) Parafowany wzór umowy- załącznik nr 4 do SIWZ;
8) Kosztorys ofertowy
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
5.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5.2. Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

8. Informacje na temat wadium
Zamawiający nie przewiduje wadium

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
9.1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu.
9.2. Kryterium: 100 % - cena
9.3. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
a) Cena ma obejmować wszelkie upusty, rabaty i inne koszty.
b) Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą tj. posiadała najniższą cenę.
c) Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając powyższe zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
9.4. Punkty za zaoferowaną cenę będą wyliczone wg wzoru:


        Cmin
Lp=  Cof       *100

gdzie:

Lp - liczba punktów

Cmin - najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert w PLN

Cof - cena podana w badanej ofercie w PLN

10. Miejsce i termin składania ofert
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 sierpnia 2012 r. do godz. 13.00 w budynku Urzędu Gminy Widuchowa Referat Organizacyjny pok. Nr 22.
11.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2012 r. o godz. 13:45 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Widuchowa - parter pok. Nr 12.

11. Termin związania ofertą
Termin związania z oferta wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje się

13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się.

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się.

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się.

16. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy:
1) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zatwierdzenia Umowy.
2) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywołać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy.
3) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyśpieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzają do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określają zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących ustawą.

17. Informacja o finansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej
1. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Działanie 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi”.
2. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie.doc (DOC, 54.00Kb) 2012-07-19 13:53:33 543

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zal. nr 6 do siwz.rar (RAR, 168.63Kb) 2012-07-19 13:53:33 194
siwz.doc (DOC, 128.00Kb) 2012-07-19 13:53:33 193

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odp ogrodzenia.doc (DOC, 24.50Kb) 2012-07-26 10:45:15 661

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie.doc (DOC, 25.50Kb) 2012-08-22 13:19:08 848

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
podpisanie umowy.doc (DOC, 24.50Kb) 2012-08-28 10:14:45 557

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
19 lip 2012

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
19 lip 2012, godz. 13:53

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
19 lip 2012, godz. 13:53