Zarządzenie Nr 50/2007 w sprawie ustalenia terminu przekazania akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego.
ZARZĄDZENIE NR 50/2007
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 19 marca 2007 roku
w sprawie ustalenia terminu przekazania akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego
Na podstawie § 35 pkt 4 instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych /Dz.U.z 1999r. Nr 112, poz.1319, z 2003r.Nr 69, poz.636, z 2006r. Nr 127, poz.885/ Wójt Gminy zarządza, co następuje:
§ 1. Ustalam dla pracowników Urzędu Gminy Widuchowa i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Widuchowej termin przekazania spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego do dnia 30 czerwca 2007r.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Pani Halinie Łoik.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
26 mar 2007
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
26 mar 2007, godz. 10:00
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
26 mar 2007, godz. 10:00