Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

zarządzenie 73


ZARZĄDZENIE Nr 73/2003

WÓJTA GMINY WIDUCHOWA

z dnia 11 czerwca 2003 r.

w sprawie ogłoszenia przetargu nieograniczonego na dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie gminy Widuchowa w okresie od 8 września 2003 roku do przedostatniego dnia zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2003/2004.

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym ( z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984 i Nr 214, poz. 1806 ) oraz art. 28 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r o zamówieniach publicznych ( Dz. U.

z 2002 r. Nr 72, poz. 664, Nr 113, poz. 984, z 2003 r. Nr 2, poz. 16 ) Wójt Gminy zarządza,

co następuje :

§ 1.1. Ogłosić przetarg nieograniczony na dożywianie dzieci w placówkach oświatowych

na terenie gminy Widuchowa w okresie od 8 września 2003 roku do przedostatniego dnia zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2003/2004.

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zawiera załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzenia przetargu, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia w następującym składzie :

1. Jolanta Żygadło - Przewodniczący Komisji,

2. Andrzej Stachura - Członek Komisji,

3. Krystyna Narożańska - Członek Komisji,

4. Janina Stojek - Członek Komisji.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi GOPS.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik do Zarządzenia Nr 73/2003

Wójta Gminy Widuchowa

z dnia 11 czerwca 2003 r.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.Zamawiający : Gmina Widuchowa

ul. Grunwaldzka 8

74-120 Widuchowa

tel. fax 091 - 4167-255

2.Charakterystyka przedmiotu przetargu nieograniczonego:

Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Widuchowa.

W ramach dożywiania należy dostarczyć posiłki i wydać je dzieciom z punktów wydawania posiłków znajdujących się w budynkach szkolnych:

Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Widuchowej

    1. ul. Barnima III, 74-120 Widuchowa

Szkoła Podstawowa w Krzywinie

    1. ul. Królewiecka 42, 74-121 Krzywin

Szkoła Podstawowa w Krzywinie Szkoła Filialna w Żelechowie

Żelechowo 22, 74-121 Krzywin

Pod pojęciem „punkt wydawania posiłków” należy rozumieć wydzielone pomieszczenie bez wyposażenia, znajdujące się przy stołówce szkolnej zaopatrzonej w stoliki i krzesła.

II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

3. Dokumenty składające się na ofertę

Oferta powinna określać :

- cenę 1 gorącego posiłku w szkołach wymienionych w punkcie IV specyfikacji,

Oferta powinna zawierać:

- dowód wniesienia wadium,

- dokumenty uwiarygadniające oferenta stosownie do p.7 niniejszej

specyfikacji,

- podpisany projekt umowy ustalony przez Zamawiającego stanowiący załącznik

do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4. Postać oferty

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i napisana pismem

maszynowym .

Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania

w imieniu oferenta.

Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie.

Oferta składana jest w jednym egzemplarzu.

5. Opakowanie i oznakowanie ofert.

1. Oferty należy składać w nieprzejrzystych zalakowanych kopertach lub opakowaniach.

Należy stosować koperty lub opakowania zewnętrzne i wewnętrzne.

2. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres :

Urząd Gminy Widuchowa , ul. Grunwaldzka 8 ,74 -120 Widuchowa,

oraz powinna być oznakowana następująco :

„ Przetarg na dożywianie dzieci ”

Nie otwierać przed . 14.08.2003 roku

3. Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej a ponadto

opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.

III. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW I DOKUMENTY

UWIARYGADNIAJĄCE

6. Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu :

Do przetargu może przystąpić oferent, który spełnia następujące warunki :

1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zleceniem,

2) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym

i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania zlecenia,

3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia,

4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach

publicznych.

7. Wymagane świadectwa wiarygodności technicznej, ekonomicznej i finansowej

wykonawcy :

Wiarygodność ekonomiczna , techniczna i finansowa oferenta będzie oceniana na podstawie :

1) aktualnego wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji

i charakter działalności usługowej,

2) potwierdzenie o wykonaniu dwóch zleceń podobnych do przedmiotu przetargu

zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat,

3) zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,

4) wskazanie niezbędnego taboru samochodowego do wykonania zlecenia,

5) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 2 ustawy o zamówieniach

publicznych,

6) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy

o zamówieniach publicznych.

Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

8. Charakterystyka .

Przedmiotem zamówienia jest:

1) Codzienne dożywianie dzieci, w czasie trwania roku szkolnego od dnia 8.09.2003

do przedostatniego dnia zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2003/2004 / w dni robocze

/ w niżej podanych placówkach i określonych rodzajach posiłków według poniższego

wykazu :

Ilość pożądanych posiłków wydawanych.

L.p.

Placówka

herbata

śniadania

Zupa + pieczywo

( 2 x w tygodniu)

II danie

( 3x w tygodniu)

1.

Szkoła Podstawowa

i Gimnazjum

w Widuchowej

0

80

140

140

2.

Szkoła Podstawowa

w Krzywinie

0

30

50

50

3.

Filia w Żelechowie

1

8

25

25

V.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

9. Termin wykonania zamówienia : dożywianie wykonywane w czasie trwania roku

szkolnego przez okres od 08 września 2003 roku do przedostatniego dnia zajęć

lekcyjnych roku szkolnego 2003/2004.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT :

10. Jako kryterium wyboru ofert przyjmuje się kryterium najkorzystniejszego bilansu ceny.

Współczynniki wag do w/w kryteriów wynoszą :

- cena za codzienne dożywianie dzieci - 100 %

VII. WARUNKI UMOWY O WYKONANIE ZAMÓWIENIA

11. Ogólne warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym

w wyniku przetargu oferentem zamieszczone są w załączonym projekcie umowy.

12. Strony zastrzegają stosowanie kar umownych - 10 % wartości przedmiotu umowy za

odstąpienie od umowy.

13. Nie przewiduje się ani w całości ani w części powierzenia przez Usługodawcę wykonania

zlecenia osobie trzeciej.

VIII. OFERTY CZĘŚCIOWE

14. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

15. Oferent winien dokonać obliczenia ceny dożywiania dzieci w poszczególnych

placówkach w oparciu o sporządzoną kalkulację na podstawie kosztów własnych.

X. WADIUM

16. Oferent winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.000,00 zł - słownie :

jeden tysiąc złotych, na konto Urzędu Gminy w BS Gryfino Filia Widuchowa

Nr 3770000-244-3600-03.

Wadium może być wnoszone w pieniądzu, w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych, wekslach z poręczeniem wekslowym banku, lub

czekach potwierdzonych.

Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu określonego w pkt 19

niniejszej specyfikacji i w pozostałych przypadkach wymienionych w art. 42 ustawy

o zamówieniach publicznych.

XI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

17. Oferty należy składać na adres podany w ogłoszeniu o przetargu nie później niż do dnia

14.08.2003 roku, godz. 1000.

Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentowi bez rozpatrzenia.

XII. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH

WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

18. Każdy oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji

istotnych warunków zamówienia w terminie nie później niż 6 dni przed terminem

otwarcia ofert.

Zamawiający udzieli odpowiedzi zainteresowanemu oferentowi niezwłocznie.

XIII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

19. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia 45 dniowego terminu związania oferenta

ze złożoną przez niego ofertą. od upływu terminu składania ofert tj. od dnia

14.08.2003 roku.

XIV. MIEJSCE TERMIN I TRYB OTWARCIA OFERT

20. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.08.2003 r. o godz. 1200 w Urzędzie Gminy

w Widuchowej, ul. Grunwaldzka 8, sala konferencyjna.

Przy otwarciu ofert mogą być uprawnieni przedstawiciele oferentów.

XV. TRYB OTWARCIA I OCENA OFERT

21. Po otwarciu każdej koperty zostanie podana do wiadomości zebranych nazwa oferenta,

a następnie zostanie wstępnie zbadana ważność oferty.

Formalną przyczyną nieważności oferty będzie wystąpienie choćby jednego z poniższych

uchybień :

a/ brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w p. 7 specyfikacji,

b/ brak podpisów,

c/ brak proponowanej ceny ofertowej,

d/ nieczytelność dokumentów.

Po wstępnym stwierdzeniu ważności oferty zostanie odczytana i zapisana w protokole

cena ofertowa.

XVI. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ

22. Osoba upoważniona do kontaktowania się z oferentami :

- Jolanta Żygadło, tel. /091/ 4167-255

XVII. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY ZWIĄZANE Z UMOWĄ

23. Zobowiązania określone zostaną w umowie - pkt VII specyfikacji.

XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH

PRZYSŁUGUJĄCYCH OFERENTOM W TOKU POSTĘPOWANIA

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

24. Oferentom przysługuje prawo do protestu zgodnie art. 79-80 i 82-85 oraz odwołań

zgodnie z art. 86-91 ustawy o zamówieniach publicznych.

XIX. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU

25. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone w Urzędzie Gminy Widuchowa poprzez

wywieszenie na tablicy ogłoszeń.

Oferent, którego oferta została wybrana zostanie powiadomiony pismem akceptującym

o decyzji zamawiającego.

Zamawiający podpisze umowę z oferentem, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą

z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym przetargu i podanych

w specyfikacji.

XX. ZAWARCIE UMOWY

26. W terminie wskazanym w piśmie akceptującym wybrany oferent powinien przybyć

we wskazane przez Zamawiającego miejsce w celu odbioru umowy wg warunków

podanych w pkt VII niniejszej specyfikacji/ pod rygorem utraty wadium na rzecz

Zamawiającego.

XXI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

27. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy

ustawy o zamówieniach publicznych.

Załącznik do Specyfikacji

Istotnych Warunków Zamówienia

U M O W A

Na dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie GMINY WIDUCHOWA

Zawarta w dniu..............................r. w Widuchowej między Gminą Widuchowa zwaną

w treści umowy „ Zleceniodawcą” reprezentowaną przez:

1. Michała Lidwina - Wójta Gminy Widuchowa

a

firmą: ..............................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

reprezentowaną przez :

1.......................................................................................................................................................

NIP: ..................................................

REGON: ...........................................

Nr REJESTRU: ................................

zwanym dalej zleceniobiorcą.

została zawarta umowa o natępującej treści:

§ 1

1.Zleceniodawca zleca a zleceniobiorca zobowiązuje się w zakresie działalności swego

przedsiębiorstwa wykonać na jego rzecz usługi w formie dożywiania dzieci w placówkach

oświatowych na terenie gminy Widuchowa polegające na zorganizowanym dożywianiu dzieci

w szkołach w czasie trwania roku szkolnego w dni robocze od dnia 08.09. 2003 do

przedostatniego dnia zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2003/2004r. według niżej podanego

wykazu.

Lp

PLACÓWKA

HERBATA

ŚNIADANIE

ZUPA+ PIECZYWO (2X W TYGODNIU)

II DANIE + kompot / 3X W TYGODNIU)

1.

Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Widuchowej

0

80

140

140

2.

Szkoła Podstawowa w Krzywinie

0

30

50

50

3.

Filia w Żelechowie

1

8

25

25

§ 2

1. Zleceniobiorca ustala stawkę cenową za poszczególny rodzaj posiłków :

a/ herbata .......................................

b/ śniadanie .....................................

c/ zupa + pieczywo ..........................

d/ II danie + kompot .......................

e/ pełny obiad -zupa+ II danie + kompot

2. Ustalone stawki cenowe nie ulegają zmianie w okresie na jaki zawarta została niniejsza

umowa.

3. Zleceniobiorca ustala jadłospis na okresy 2 tygodniowe. Jadłospisy będzie dostarczał do biura

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na 3 dni przed kolejnym okresem żywieniowym.

4. Umowa dotyczy dożywiania dzieci w placówkach oświatowych na terenie gminy Widuchowa,

wyłącznie w dni nauki w szkole.

5. Sztućce w punktach wydawania posiłków nie mogą być aluminiowe, a kubki blaszane.

6. Zleceniobiorca zobowiązany jest do wykonania zlecenia przy dołożeniu największej staranności

zarówno co do jakości jak i estetyki posiłków.

7. Godziny wydawania posiłków w poszczególnych szkołach muszą być uzgodnione

z dyrektorami szkół i podane do wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń szkoły.

8. Zupy na stoliki winny być podawane w wazach.

9. W godzinach wydawania posiłków zleceniobiorca nie może prowadzić innej działalność np.

sprzedaż artykułów spożywczych typu słodycze, lody, czipsy, tosty itp.

§ 3

Za dostarczenie posiłków do poszczególnych placówek zleceniobiorca nie będzie naliczał zleceniodawcy żadnych kosztów dodatkowych związanych z dowiezieniem posiłków.

§ 4

Miesięczne rozliczenie za wykonanie usługi - dożywianie dzieci odbywać się będzie przelewem na konto Oferenta na podstawie wystawionej przez Niego faktury w 2 - ch egzemplarzach, potwierdzonej przez pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej odpowiedzialnego za

dożywianie dzieci. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zleceniodawcy potwierdzonej faktury.

§ 5

1. Zleceniodawcy przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku

naruszenia przez zleceniobiorcę warunków umowy.

2. Umowę zawiera się na okres od 08 września 2003 r. do przedostatniego dnia zajęć lekcyjnych

roku szkolnego 2003 / 2004.

§ 6

Strony zastrzegają stosowanie kar umownych - 10 % wartości przedmiotu umowy za odstąpienie od umowy z winy drugiej strony.

§ 7

W przypadku nie uregulowania spraw w umowie mają zastosowanie odpowiednie Przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 8

Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9

Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach po dwa egzemplarze

dla każdej ze stron.

Zleceniodawca Zleceniobiorca


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
14 sie 2003

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
14 sie 2003, godz. 12:23

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
14 sie 2003, godz. 12:23