Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

zarządzenie 22


ZARZĄDZENIE Nr 22/2003

WÓJTA GMINY WIDUCHOWA

z dnia 8 stycznia 2003 r.

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej na nadzór i realizację inwestycji współfinansowanych w ramach Programu Sapard.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

( z 2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113,

poz. 984 ) oraz art. 20a , art. 67, 68 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 664, Nr 113, poz. 984 ) Wójt Gminy uchwala,

co następuje :

§ 1.

1. Udzielić zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na przygotowanie kompletnej

dokumentacji przetargowej na nadzór i realizację inwestycji współfinansowanych

w ramach Programu Sapard.

2. Treść zaproszenia do wzięcia udziału w przetargu stanowi załącznik do niniejszego

zarządzenia.

§ 2.

Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzenia przetargu, o którym mowa w § 1

niniejszego zarządzenia w następującym składzie :

1) Ewa Pawłowska - Przewodniczący Komisji,

2) Maria Żygadło - Członek Komisji,

3) Janina Stojek - Członek Komisji.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Janinie Stojek - podinspektor Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy Widuchowa

74-120 Widuchowa ul. Grunwaldzka 8

tel.fax. 091-4167255

działając w oparciu o przepisy art. 67 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r.

o zamówieniach publicznych ( Dz. U. z 1998r. Nr 119, poz. 773 z późn. zm.)

zaprasza

do wzięcia udziału w realizacji zamówienia publicznego pn.

Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej na nadzór

i realizację inwestycji współfinansowanych przez Program SAPARD.

Zamówienie obejmuje również nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem procedury przetargowej.

Informacji szczegółowych udziela:

Janina Stojek - tel. 091/4167-255

Oferty określające cenę oraz termin wykonania należy złożyć faksem najpóźniej do dnia 13 stycznia godz. 13.00.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
14 sie 2003

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
14 sie 2003, godz. 10:36

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
14 sie 2003, godz. 10:36