Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Widuchowa - samodzielne Stanowisko Do Spraw Funduszy Pomocowych I Promocji


Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa

1. Stanowisko pracy:
samodzielne stanowisko do spraw funduszy pomocowych i promocji (wymiar zatrudnienia: pełny etat )

2. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pozyskiwanie funduszy pomocowych, promocja i marketing lub pokrewne,
c) obsługa komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer),
d) znajomość przepisów w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej,
e) podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządów gminnych,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na stanowisku urzędniczym,
h) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
i) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

3. Wymagania dodatkowe:
a) inicjatywa, samodzielność,
b) odpowiedzialność, komunikatywność,
c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych(np. faks, kopiarka, skaner),
d) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez Gminę w tym: pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowanie, składanie i realizacja projektów,
b) organizowanie gminnych imprez,
c) zbieranie materiałów, ich opracowywanie oraz publikacja wydawnictw promocyjnych lub informacyjnych,
d) wykonywanie zadań z zakresu polityki informacyjnej,
e) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzanie imprez masowych,
f) prowadzenie postępowań w sprawach zgromadzeń,
g) wydawanie zezwoleń na zbiórki publiczne przeprowadzane na obszarze gminy lub jej części.

5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) kserokopia dokumentu prawa jazdy,

f ) kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, w tym ewentualne zaświadczenie o ukończeniu służby przygotowawczej,
g) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie, na samodzielnym stanowisku do spraw funduszy pomocowych i promocji,
i) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
k) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, pokój nr 22 (Referat Organizacyjny) lub przesłać na adres Urząd Gminy Widuchowa, ul.Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na samodzielne stanowisko do spraw funduszy pomocowych i promocji ”, w terminie do dnia 31 marca 2010r. do godziny 1500.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Widuchowa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne a następnie informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
1) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458.)”.
2) „W przypadku niezakwalifikowania mnie do danego etapu rekrutacji dokumenty aplikacyjne proszę odesłać/odbiorę osobiście* ”.

* - wybrać właściwe

 

Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas określony lub nieokreślony.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w Urzędzie Gminy, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie (proszę o podanie w dokumentach aplikacyjnych numeru telefonu kontaktowego).

 

Wójt Gminy Widuchowa
Michał Lidwin


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
15 mar 2010

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
15 mar 2010, godz. 12:18

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
15 mar 2010, godz. 12:19