Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Widuchowa - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Nie był/a/ prawomocnie skazany/a/ za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku urzędniczym.
5. Studia prawnicze lub administracyjne i uzyskanie tytułu magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
6. Posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
7. Znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o aktach stanu cywilnego, o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o opłacie skarbowej, o zmianie imienia i nazwiska, prawo prywatne międzynarodowe, Kodeks rodzinny i opiekuńczy; rozporządzenia: w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Biegła znajomość obsługi komputera: pakiet Office (WORD, Excel), poczta Outlook, program USC, ewidencja ludności, dowody osobiste, obsługa: faksu, kserokopiarki, skanera.

Wymagania dodatkowe:
1. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
2. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Z zakresu Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego:
a) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
b) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
c) przechowywanie ksiąg stanu cywilnego,
d) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
e) stwierdzanie legitymacji procesowej do wstąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
f) transkrypcja, odtwarzanie, uzupełnienie treści aktów sporządzonych za granicą,
g) powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego,
h) prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów,
i) organizacja jubileuszy z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego,
j) korespondencja z placówkami konsularnymi w sprawach stanu cywilnego oraz w sprawach konwencji i umów międzynarodowych,
k) wykonywanie innych prac zleconych przez Sekretarza Gminy i Wójta Gminy.

2. Z zakresu spraw obywatelskich:
a) przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych,
b) prowadzenie ewidencji ludności,
c) przesyłanie zmian do terenowej bazy danych ewidencji ludności na podstawie zgłoszeń meldunkowych, aktów stanu cywilnego, postanowień sądów i decyzji administracyjnych,
d) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych,
e) przesyłanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
f) przekazywanie pisemnej informacji o zgonach urzędowi skarbowemu,
g) udostępnianie danych osobowych ze zbiorów ewidencji ludności oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,
h) występowanie o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,
i) prowadzenie rejestru i spisu wyborców.

3. Z zakresu spraw obronnych:
a) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej,
b) uznanie żołnierzy za jedynych żywicieli rodziny,
c) współdziałanie z organami wojskowymi.

Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
7. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie, że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne i skarbowe.
11. Oświadczenie o stanie zdrowia.
12. Oświadczenie o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami).

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Podstawowy system pracy 8 godzin dziennie, przeciętnie 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie mieszane.
2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa.
3. Rodzaj pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym, w związku z wykonywanymi zadaniami możliwa praca w terenie.
4.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Widuchowa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2014r. jest niższy niż 6 % .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Widuchowa,74-120 Widuchowa, ul.Grunwaldzka 8, pok.nr 22 (Referat Organizacyjny) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8 z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w terminie do dnia 6 czerwca 2014r. do godziny 1515 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Widuchowa po wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8.

 

Wójt Gminy Widuchowa
Michał Lidwin


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
20 maj 2014

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
20 maj 2014, godz. 13:33

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
20 maj 2014, godz. 13:35