Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Widuchowa - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego


Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Nie był/a/ prawomocnie skazany/a/ za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku urzędniczym.
5. Studia prawnicze lub administracyjne i uzyskanie tytułu magistra lub podyplomowe studia administracyjne.
6. Posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
7. Znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o aktach stanu cywilnego, o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o opłacie skarbowej, o zmianie imienia i nazwiska, prawo prywatne międzynarodowe, Kodeks rodzinny i opiekuńczy; rozporządzenia: w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Biegła znajomość obsługi komputera: pakiet Office (WORD, Excel), poczta Outlook, program USC, ewidencja ludności, dowody osobiste, obsługa: faksu, kserokopiarki, skanera.

Wymagania dodatkowe:
1. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
2. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, odpowiedzialność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Z zakresu Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego:
a) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
b) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
c) przechowywanie ksiąg stanu cywilnego,
d) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
e) stwierdzanie legitymacji procesowej do wstąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
f) transkrypcja, odtwarzanie, uzupełnienie treści aktów sporządzonych za granicą,
g) powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego,
h) prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów,
i) organizacja jubileuszy z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego,
j) korespondencja z placówkami konsularnymi w sprawach stanu cywilnego oraz w sprawach konwencji i umów międzynarodowych,
k) wykonywanie innych prac zleconych przez Sekretarza Gminy i Wójta Gminy.

2. Z zakresu spraw obywatelskich:
a) przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych,
b) prowadzenie ewidencji ludności,
c) przesyłanie zmian do terenowej bazy danych ewidencji ludności na podstawie zgłoszeń meldunkowych, aktów stanu cywilnego, postanowień sądów i decyzji administracyjnych,
d) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych,
e) przesyłanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie dzieci w wieku od 3 do 18 lat,
f) przekazywanie pisemnej informacji o zgonach urzędowi skarbowemu,
g) udostępnianie danych osobowych ze zbiorów ewidencji ludności oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,
h) występowanie o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,
i) prowadzenie rejestru i spisu wyborców.

3. Z zakresu spraw obronnych:
a) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej,
b) uznanie żołnierzy za jedynych żywicieli rodziny,
c) współdziałanie z organami wojskowymi.

Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
7. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Oświadczenie, że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne i skarbowe.
11. Oświadczenie o stanie zdrowia.
12. Oświadczenie o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami).

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Podstawowy system pracy 8 godzin dziennie, przeciętnie 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie mieszane.
2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa.
3. Rodzaj pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym, w związku z wykonywanymi zadaniami możliwa praca w terenie.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Widuchowa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2014r. jest niższy niż 6 % .

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul.Grunwaldzka 8, pok.nr 22 (Referat Organizacyjny) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8 z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w terminie do dnia 03 lipca 2014r. do godziny 15.15 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy Widuchowa po wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8.

Wójt Gminy

Michał Lidwin


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
23 cze 2014

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
23 cze 2014, godz. 13:28

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
23 cze 2014, godz. 13:28