Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Stanowisko ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa,
ul. Grunwaldzka 8,
74-120 Widuchowa
Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Stanowisko ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego
w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
-
Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie.
-
Zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki i specjalności: gospodarka nieruchomościami, planowanie przestrzenne, architektura, geodezja i kartografia, administracja publiczna.
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B.
-
Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki.
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner.
-
Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na stanowisku wynikających z przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- przepisów wykonawczych w zakresie ww. ustaw.
2. Wymagania dodatkowe:
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
-
Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
-
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy samorządowej na podobnym stanowisku lub odbycie stażu.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań pracownika na Stanowisku ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego należy w szczególności:
-
Sporządzanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy - zgodnie z procedurą ustaloną w ustawie.
-
Sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, zgodnie z procedurą ustaloną w ustawie.
-
Wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
-
Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego także uchylonych i materiałów z nimi związanych.
-
Ustalanie w decyzjach jednorazowych opłat z tytułu obniżenia lub wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmiany i informowania o tym Rady Gminy.
-
Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
-
Inicjowanie i nadzorowanie przedsięwzięć z zakresu rozbudowy infrastruktury komunalnej zgodnie z zapotrzebowaniem społeczności gminy.
-
Przygotowywanie terenów budowlanych i współdziałanie z innymi podmiotami realizującymi inwestycje na terenie gminy.
-
Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
-
Prowadzenie postępowań dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
-
Prowadzenie postępowań dotyczących decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
-
Nadzór nad zgodnością realizacji wszelkich działań gospodarczych z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego.
-
Prowadzenie spraw dot. opiniowania wstępnego projektu podziału nieruchomości.
-
Aktualizacja bazy GISON.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Pełny wymiar czasu pracy.
-
Miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy).
-
Praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie.
-
Praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.
-
Przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.
-
Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny.
-
Życiorys zawodowy (CV).
-
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza do pobrania ze strony internetowej www.bip.widuchowa.pl - stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze).
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
-
Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne).
-
Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
-
Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
-
Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
-
Inne informacje:
-
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5 ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
-
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)".
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 11 maja 2021 roku do godz. 1300 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na Stanowisko ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282).
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Spełnienie obowiązku informacyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA STOSOWANA
PRZY POBIERANIU DANYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY
(kandydaci do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
II. Informacje szczegółowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
-
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy będzie Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, NIP: 8581726084, REGON: 811684924 (dalej: my).Możecie się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: org@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 91 416 72 55/+ 48 91 416 72 56/+ 48 91 416 72 81.
- Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 416 72 55.
- Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:
- wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas,
- ocenić Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz,
- ocenić Twoje zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
- przepis prawa (art. 221 § 1kodeksu pracy) – w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych– w zakresie danych innych niż wskazane powyżej, a w szczególności innych danych przekazanych nam w CV, liście motywacyjnym lub innej korespondencji.
-
- Rozmowy kwalifikacyjne i wykorzystywanie testów kwalifikacyjnych
W ramach rekrutacji możemy przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne oraz testy dotyczące znajomości przepisów prawa oraz umiejętności rozwiązywania kazusów prawniczych. Rozmowy i testy kwalifikacyjne mają na celu sprawdzenie, czy masz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
-
- okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia rekrutacji na stanowisko, na które prowadzimy rekrutację.
-
- Odbiorcy danych
Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe:naszym dostawcom, którym zlecimy świadczenie usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT; takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na nasze polecenie oraz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
-
- Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych:
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem; zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych (prawo przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, nie jest konieczne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi);
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację,
- prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody lub na podstawie umowy i przetwarzanie odbywa się w warunkach całkowitego automatyzowania;
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych(dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 17b („Wzór klauzuli informacyjnej doręczanej osobom uczestniczącym w procesie rekrutacyjnym – kandydaci do pracy”) do Polityki Bezpieczeństwa Informacji.
Wójt Gminy Widuchowa
mgr Paweł Wróbel
Widuchowa, dnia 29 kwietnia 2021 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.doc (DOC, 36.00Kb) | 2021-04-29 15:53:00 | 84 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
29 kwi 2021
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
29 kwi 2021, godz. 15:53
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Stachura Data aktualizacji:
29 kwi 2021, godz. 16:07