Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze- Stanowisko ds. ochrony środowiska w referacie inwestycji, strategii i rozwoju.
Wójt Gminy Widuchowa
na podstawie art. 11 ust 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska
Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, turystyka,
co najmniej 18 miesięcy stażu pracy na stanowisku urzędniczym związanym
z zagadnieniami z zakresu ochrony środowiska,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
nieposzlakowana opinia,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych i przepisów z zakresu: ochrony środowiska, opieki nad zwierzętami bezdomnymi, gospodarki odpadami i usług turystycznych itp.,
znajomość przepisów z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych, w tym z Unii Europejskiej,
posiadanie prawa jazdy kategorii B,
Wymagania dodatkowe:
inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
umiejętność podejmowania decyzji,
odpowiedzialność, dyspozycyjność,
zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i po za nią,
Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:
prowadzenie spraw związanych z ochroną i kształtowaniem środowiska oraz utrzymaniem czystości i porządku w gminach,
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, przygotowywanie opinii i wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie wywozu, odzysku, unieszkodliwiania i składowania odpadów komunalnych,
prowadzenie spraw związanych z ochroną przyrody,
prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt w zakresie realizacji zadań Gminy,
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez Gminę w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku (pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowywanie, składanie i realizacja projektów),
opracowywanie projektów i realizacja rocznych i wieloletnich programów, planów i regulaminów w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami i ochrony zwierząt,
realizacja zadań wynikających z ustawy o usługach turystycznych
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
pełny wymiar czasu pracy,
miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),
praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys zawodowy (CV),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), w tym co najmniej 18 miesięcy doświadczenia zawodowego w charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku,
kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),
kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
Inne informacje:
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. VI. ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 02.01.2017 roku do godz. 1000 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2017 roku.
Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos
Widuchowa, dnia 20.12.2016 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
20 gru 2016
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
20 gru 2016, godz. 15:21
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
20 gru 2016, godz. 15:21