Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy Widuchowa

Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa

  1. Stanowisko pracy:

Sekretarz Gminy Widuchowa.

  1. Wymagania niezbędne:

1.Wykształcenie wyższe.

2. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 wyżej cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

3. Obywatelstwo polskie.

4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

7. Nieposzlakowana opinia.

8. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

9. Znajomość zagadnień prawnych z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy - Kodeks pracy,
- ustawy - Kodeks wyborczy,
- instrukcji kancelaryjnej,
- przepisów wykonawczych w zakresie ww. ustaw.

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.

  2. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.

  3. Umiejętność planowania pracy i koordynacja działań.

  4. Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.

  5. Wysoka kultura osobista.

  6. Odporność na stres.

  7. Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.

  8. Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.

  9. Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.

  10. Dyspozycyjność.

  11. Zdolność podejmowania decyzji.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:

  1. Kierowanie bieżącą pracą Urzędu.

  2. W uzgodnieniu z Wójtem realizacja polityki kadrowej Urzędu w tym informowanie Wójta o konieczności tworzenia nowych stanowisk pracy.

  3. Kierowanie na wyjazdy służbowe pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

  4. Sprawowanie nadzoru nad działalnością referatów, samodzielnych stanowisk i jednostek organizacyjnych w zakresie organizacji.

  5. Koordynowanie działań pomiędzy referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych.

  6. Współpraca z Radą Gminy, komisjami Rady i Wójtem - nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów pod obrady sesji.

  7. Planowanie kosztów utrzymania Urzędu.

  8. Prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.

  9. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Wójta.

  10. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamety allograficzne).

  11. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP.

  12. Wykonywanie obowiązków w ramach udzielonego przez Wójta Pełnomocnictwa.

  13. Opracowywanie projektów regulaminów obowiązujących w Urzędzie i ich aktualizacja.

  14. Opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

  15. Koordynowanie, dokonywanie i odpowiedzialność za terminowe dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie jak i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

  16. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.

  17. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw przez pracowników Urzędu.

  18. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu.

  19. Zapewnienie i bezpośrednia odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie.

  20. Odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie.

  21. Bezpośrednia odpowiedzialność za wykorzystanie przez pracowników Urzędu urlopów wypoczynkowych, w terminach i częściach ustalonych zgodnie z przepisami prawa.

  22. Nadzór nad właściwą obsługą prawną Urzędu.

  23. Zapewnienie i odpowiedzialność za skuteczne publikowanie prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy.

  24. Sprawowanie nadzoru i zapewnienie terminowego udzielania odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

  25. Nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe załatwianie skarg, wniosków i petycji.

  26. Nadzór i odpowiedzialność na prawidłowe przygotowanie projektów zarządzeń Wójta.

  27. Koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami i referendami oraz konsultacjami społecznymi.

  28. Koordynowanie zadań dotyczących organizacji obchodów świąt państwowych, regionalnych, spotkań okolicznościowych, itp.

  29. Referowanie Wójtowi, na bieżąco, zmian zachodzących w prawie samorządowym.

  30. W uzgodnieniu z Wójtem opracowywanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w środkach masowego przekazu, dotyczące działalności administracji samorządowej oraz jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Wójta, w tym zwłaszcza na krytykę i interwencję prasową.

  31. Nadzór i odpowiedzialność za prowadzenie rejestru publikacji prasowych, a także materiałów rozpowszechnianych w pozostałych środkach masowego przekazu, z uwzględnieniem udzielonych odpowiedzi.

  32. Nadzór, koordynowanie i odpowiedzialność za sporządzanie Raportu o stanie gminy za dany rok i przedkładanie Wójtowi do zatwierdzenia.

  33. Zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej, efektywnej i zgodnej z prawem kontroli zarządczej w Urzędzie oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

  34. Współpraca z organami kontrolnymi oraz nadzór i odpowiedzialność za realizację zaleceń pokontrolnych.

  35. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji z zakresu składania oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

  36. Reprezentowanie Wójta i Zastępcy Wójta na spotkaniach organizowanych w Gminie i poza nią w przypadku niemożności wzięcia przez nich udziału w tych spotkaniach.

  37. Wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta i Zastępcy Wójta.

Sekretarz Gminy jest Kierownikiem Referatu Organizacyjnego.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Pełny wymiar czasu pracy.

  1. Miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy).

  1. Praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie.

  1. Praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.

  1. Przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.

 

  1. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.

  1. Życiorys zawodowy (CV).

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza do pobrania ze strony internetowej www.bip.widuchowa.pl - stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze).

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).

  1. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne).

  1. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).

  1. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).

  1. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

  1. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

11.Oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B.

  1. Inne informacje:

  1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6 ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

  1. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)".

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 05 maja 2020 roku do godz. 1300  na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na Stanowisko Sekretarza Gminy Widuchowa” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1282).

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1. Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Spełnienie obowiązku informacyjnego

KLAUZULA INFORMACYJNA STOSOWANA

PRZY POBIERANIU DANYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY

(kandydaci do pracy)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO, Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm. informujemy, iż:

Administrator danych osobowych:

Gmina Widuchowa reprezentowana przez Wójta Gminy Widuchowa

ul. Grunwaldzka 8

74 -120 Widuchowa

telefon: 91 416 72 55

e-mail:org@widuchowa.pl

Cele przetwarzania danych osobowych:

  • ocena kwalifikacji kandydata do pracy w Urzędzie na określonym stanowisku

  • ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy w Urzędzie na określonym stanowisku

  • wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w Urzędzie

Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

  • obowiązek prawny

  • umowa o pracę

  • Twoja zgoda

  • nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych osobowych:

  • podmioty przetwarzające dane w imieniu Urzędu

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych

  • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania

  • ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania

  • inne prawa określone w poniższych informacjach szczegółowych

 

II. Informacje szczegółowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

    1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy będzie Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, NIP: 8581726084, REGON: 811684924 (dalej: my).Możecie się z nami skontaktować w następujący sposób:

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:

  • listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: org@widuchowa.pl,

  • telefonicznie: + 48 91 416 72 55/+ 48 91 416 72 56/+ 48 91 416 72 81.

    1. Inspektor ochrony danych

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:

    Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

    • listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,

    • pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@widuchowa.pl,

    • telefonicznie: + 48 416 72 55.

      1. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

      • wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas,

      • ocenić Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz,

      • ocenić Twoje zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.

      W ramach rekrutacji możemy przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne oraz testy dotyczące znajomości przepisów prawa oraz umiejętności rozwiązywania kazusów prawniczych. Rozmowy i testy kwalifikacyjne mają na celu sprawdzenie, czy masz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.

      Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia rekrutacji na stanowisko, na które prowadzimy rekrutację.

      Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy świadczenie usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT; takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na nasze polecenie oraz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

       

      Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

      Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych(dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

       

      Zastępca Wójta Gminy Widuchowa

      Zbigniew Pankiewicz

       

      Widuchowa, dnia 24 kwietnia 2020 r.

       

      • przepis prawa (art. 221 § 1kodeksu pracy) - w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

      • Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych- w zakresie danych innych niż wskazane powyżej, a w szczególności innych danych przekazanych nam w CV, liście motywacyjnym lub innej korespondencji.

        1. Rozmowy kwalifikacyjne i wykorzystywanie testów kwalifikacyjnych

          1. okres przechowywania danych osobowych

          1. Odbiorcy danych

          1. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych:

        • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie - w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem; zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;

        • prawo dostępu do Twoich danych osobowych;

        • prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;

        • prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych (prawo przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, nie jest konieczne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi);

        • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;

        • prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację,

        • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody lub na podstawie umowy i przetwarzanie odbywa się w warunkach całkowitego automatyzowania;

        • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
kwestionariusz dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.doc (DOC, 36.00Kb) 2020-04-24 14:19:42 55
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
24 kwi 2020

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
24 kwi 2020, godz. 14:19

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
24 kwi 2020, godz. 14:30