Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju
Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju
-
Stanowisko pracy:
Podinspektor w referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, turystyka,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
-
biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
-
podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
-
znajomość przepisów z zakresu usług turystycznych, ochrony środowiska, opieki nad zwierzętami bezdomnymi i gospodarki odpadami,
-
znajomość przepisów z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych w tym z Unii Europejskiej,
-
posiadanie prawa jazdy kategorii B,
-
Wymagania dodatkowe:
-
inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
-
umiejętność podejmowania decyzji,
-
odpowiedzialność, dyspozycyjność,
-
zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i po za nią,
-
Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:
-
prowadzenie spraw wynikających z ustawy o usługach turystycznych,
-
prowadzenie spraw związanych z ochroną i kształtowaniem środowiska oraz utrzymaniem czystości i porządku w gminach,
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, przygotowywanie opinii i wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie wywozu, odzysku, unieszkodliwiania i składowania odpadów komunalnych,
-
prowadzenie spraw związanych z ochrona przyrody,
-
realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt w zakresie dotyczącym zadań Gminy,
-
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez Gminę (pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowywanie, składanie i realizacja projektów),
-
prowadzenie całości spraw związanych z organizacją gminnych imprez oraz gminnych imprez masowych,
-
realizacja zadań związanych z promocją Gminy: gromadzenie, opracowywanie oraz publikacja materiałów informacyjnych i wydawnictw promocyjnych,
-
wykonywanie zadań z zakresu polityki informacyjnej, przygotowywanie wystaw i prezentacji, administrowanie stron internetową Gminy
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),
-
praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
-
praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
-
przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys zawodowy (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06. 2006 r. - Dz. U. z 1996 r. Nr 62, poz. 286 ze zm.),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
-
kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
-
Inne informacje:
-
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6. ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
-
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r., poz.2135, poz. 2281) oraz ustawą z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202, z 2015 r. poz.1045, poz. 1220)".
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 15 lutego 2016 roku do godz. 13.00 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202, z 2015 r. poz.1045, poz. 1220).
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy. -
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
-
Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2016 roku.
Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos
Widuchowa, dnia 03 lutego 2016 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
03 lut 2016
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
03 lut 2016, godz. 15:33
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
03 lut 2016, godz. 15:37