Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju

Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju

 

  1. Stanowisko pracy:

          Podinspektor w referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju.

  1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, turystyka,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

  5. nieposzlakowana opinia,

  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,

  8. biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,

  9. podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,

  10. znajomość przepisów z zakresu usług turystycznych, ochrony środowiska, opieki nad zwierzętami bezdomnymi i gospodarki odpadami,

  11. znajomość przepisów z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych w tym z  Unii Europejskiej,

  12. posiadanie prawa jazdy kategorii B,

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. inicjatywa, samodzielność, kreatywność,

  2. umiejętność podejmowania decyzji,

  3. odpowiedzialność, dyspozycyjność,

  4. zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i po za nią,

  1. Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:

  1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o usługach turystycznych,

  2. prowadzenie spraw związanych z ochroną i kształtowaniem środowiska oraz utrzymaniem czystości i porządku w gminach,

  3. prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, przygotowywanie opinii i wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie wywozu, odzysku, unieszkodliwiania i składowania odpadów komunalnych,

  4. prowadzenie spraw związanych z ochrona przyrody,

  5. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt w zakresie dotyczącym zadań Gminy,

  6. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez Gminę (pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowywanie, składanie i realizacja projektów),

  7. prowadzenie całości spraw związanych z organizacją gminnych imprez oraz gminnych imprez masowych,

  8. realizacja zadań związanych z promocją Gminy: gromadzenie, opracowywanie oraz publikacja materiałów informacyjnych i wydawnictw promocyjnych,

  9. wykonywanie zadań z zakresu polityki informacyjnej, przygotowywanie wystaw i prezentacji, administrowanie stron internetową Gminy

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. pełny wymiar czasu pracy,

  2. miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),

  3. praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,

  4. praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,

  5. przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys zawodowy (CV),

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06. 2006 r. - Dz. U. z 1996 r. Nr 62, poz. 286 ze zm.),

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

  5. kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),

  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),

  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  9. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

  1. Inne informacje:

  1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6. ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem

  2. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

          "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
           zgodnie z usta
wą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r., poz.2135, poz. 2281) oraz ustawą z dnia 21 listopada
           2008 r
. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202, z 2015 r. poz.1045, poz. 1220)".

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 15 lutego 2016 roku do godz. 13.00 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202, z 2015 r. poz.1045, poz. 1220).

  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  4. Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
    I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
    II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  6. Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2016 roku.

 

 

Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos

 

Widuchowa, dnia 03 lutego 2016 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
03 lut 2016

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
03 lut 2016, godz. 15:33

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
03 lut 2016, godz. 15:37