Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy księgowy

 

Wójt Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze młodszy księgowy

 

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
Nazwa stanowiska pracy: młodszy księgowy

1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie,
b/ zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c/ stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
d/ nieposzlakowana opinia,
e/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f/ wykształcenie wyższe ekonomiczne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej,
g) posiadanie prawa jazdy kat. B.
Ponadto kandydat na stanowisko młodszego księgowego powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna; urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner oraz wykazać się znajomością przepisów :
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- ustawy o funduszu sołeckim,
- rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej (sprawozdanie Rb-27ZZ),
- rozporządzenia w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy,
- rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,
- rozporządzenia w sprawie sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych gminy,
- rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT).

2. Wymagania dodatkowe:
a/ umiejętność pracy w zespole,
b/ wysoka kultura osobista,
c/ komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań młodszego księgowego należy:
1) prowadzenie spraw dotyczących ewidencji majątku gminy (między innymi ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych oraz rozliczanie materiałów i inwestycji),
2) przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych przez Urząd Gminy,
3) prowadzenie spraw związanych z naliczeniem odpisu na ZFŚS i ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
4) sporządzanie dowodów i wpłat oraz przelewów w ramach rachunków bankowych Urzędu Gminy,
5) rozliczanie pobranych z rachunków zaliczek pieniężnych, rozliczanie dotacji,
6) prowadzenie rejestracji dokumentów rachunków depozytowych,
7) prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie realizacji dochodów zleconych (Rb-27ZZ),
8) prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń majątku gminy,
9) kontrola wydatków funduszy sołeckich.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),
3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.

5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06. 2006 r. - Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne),
6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
9) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

6. Inne informacje:
1) Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5 ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

2) List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2014r., poz.1182 z późn.zm. / oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2014 r., poz.1202".

3) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 22 czerwca 2015 roku do godz. 1000  na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8 , w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "Dotyczy naboru na stanowisko młodszy księgowy” (uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa /www.widuchowa.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

5) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% .

6)  Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

7) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
8)  z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 września 2015 roku.

 

                                                                                                                                 Wójt Gminy Widuchowa

                                                                                                                                 mgr inż. Anna Kusy-Kłos

 

Widuchowa,2015-06-11


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
11 cze 2015

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
11 cze 2015, godz. 14:28

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
11 cze 2015, godz. 14:39