Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy księgowy

Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa

 

  1. Stanowisko pracy:

           Młodszy księgowy

  1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane ukończenie studiów na wydziałach ekonomicznych lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły o profilu ekonomicznym,

  7. posiadanie prawa jazdy kat. B.

  8. umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna,

  9. umiejętność biegłej urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,

  10. znajomość przepisów:
    :- ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
    - ustawy o finansach publicznych
    - ustawy o rachunkowości,
    - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    - ustawy o funduszu sołeckim,
    - rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej (sprawozdanie Rb-27ZZ),
    - rozporządzenia w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy,
    - rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,
    - rozporządzenia w sprawie sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych gminy,
    - rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT).

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole,

  2. wysoka kultura osobista,

  3. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

       Do zadań młodszego księgowego należy:

  1. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji majątku gminy (między innymi ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych oraz rozliczanie materiałów i inwestycji),

  2. przygotowanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych przez Urząd Gminy,

  3. prowadzenie spraw związanych z naliczeniem odpisu na ZFŚS i ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

  4. sporządzanie dowodów i wpłat oraz przelewów w ramach rachunków bankowych Urzędu Gminy,

  5. rozliczanie pobranych z rachunków zaliczek pieniężnych, rozliczanie dotacji,

  6. prowadzenie rejestracji dokumentów rachunków depozytowych,

  7. prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie realizacji dochodów zleconych (Rb-27ZZ),

  8. prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń majątku gminy,

  9. kontrola wydatków funduszy sołeckich.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),

    2. praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,

    3. praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys zawodowy (CV),

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

  5. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne),

  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),

  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  9. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

  1. Inne informacje:

  2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6. ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem

  3. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)".

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 06 grudnia 2016 roku do godz. 1000  na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Młodszego księgowego . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902).

  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  4. Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  2. Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2017 r.

 

Wójt Gminy Widuchowa

Anna Kusy - Kłos

 

Widuchowa, dnia 25 listopada 2016 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
25 lis 2016

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
25 lis 2016, godz. 15:17

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
25 lis 2016, godz. 15:22