Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - księgowy

Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa

 

  1. Stanowisko pracy: Księgowy

  2. Wymagania niezbędne:
    1) obywatelstwo polskie,
    2) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
    4) nieposzlakowana opinia,
    5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane ukończenie studiów na wydziałach ekonomicznych lub ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły o profilu ekonomicznym,
    7) umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna,
    8) umiejętność biegłej urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
    9) znajomość przepisów:
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
    - ustawy o finansach publicznych
    - ustawy o rachunkowości,
    - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,

  1. Wymagania dodatkowe:
    1) umiejętność pracy w zespole,
    2) wysoka kultura osobista,
    3) komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    Do zadań księgowego należy:
    - sporządzanie list płac,
    - prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących wynagrodzeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
    - prowadzenie ewidencji księgowej zaangażowania wydatków,
    - prowadzenie ewidencji księgowej oraz dokumentacji sprawozdawczej wydatków strukturalnych,
    - dokonywanie dekretacji faktur,
    - przygotowywanie przelewów bankowych,
    - prowadzenie kadr oraz spraw BHP i socjalnych pracowników.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1) Pełny wymiar czasu pracy,
    2) miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),
    3) praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
    4) praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.

  1. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny,
    2) życiorys zawodowy (CV),
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),
    4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
    5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne),
    6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),
    7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
    8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
    9) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    10) oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

  1. Inne informacje:

  1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6. ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem

  2. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)".

  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 17 lutego 2017 roku do godz. 1200  na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko księgowego . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902).

  5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  6. Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
    I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
    II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

  7. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  8. Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2017 r.

 

Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos

 

Widuchowa, dnia 07.02.2017 r. r.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
07 lut 2017

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
07 lut 2017, godz. 14:48

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
07 lut 2017, godz. 14:54