Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju

Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa

 

Inspektor w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju
 

Stanowisko pracy:
Inspektor w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju.

  1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: ochrona środowiska, turystyka,

  3. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku urzędniczym,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,

  9. biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,

  10. podstawowa znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,

  11. znajomość przepisów z zakresu, ochrony środowiska, opieki nad zwierzętami bezdomnymi, gospodarki odpadami i usług turystycznych,

  12. znajomość przepisów z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych w tym z  Unii Europejskiej,

  13. posiadanie prawa jazdy kategorii B,

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. inicjatywa, samodzielność, kreatywność,

  2. umiejętność podejmowania decyzji,

  3. odpowiedzialność, dyspozycyjność,

  4. zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i po za nią,

  1. Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:

  1. prowadzenie spraw związanych z ochroną i kształtowaniem środowiska oraz utrzymaniem czystości i porządku w gminach,

  2. prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, przygotowywanie opinii i wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie wywozu, odzysku, unieszkodliwiania i składowania odpadów komunalnych,

  3. prowadzenie spraw związanych z ochroną przyrody,

  4. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt w zakresie realizacji zadań Gminy,

  5. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na zadania realizowane przez Gminę w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku (pozyskiwanie źródeł finansowania, opracowywanie, składanie i realizacja projektów),

  6. opracowywanie projektów i realizacja rocznych i wieloletnich programów, planów i regulaminów w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami i ochrony zwierząt,

  7. realizacja zadań wynikających z ustawy o usługach turystycznych

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. pełny wymiar czasu pracy,

  2. miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy),

  3. praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,

  4. praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,

  5. przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys zawodowy (CV),

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze zgodnym z wymaganiami na ww. stanowisku,

  5. kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),

  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, prawo jazdy itp.),

  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  9. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

  1. Inne informacje:

  1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 6. ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem

  2. List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)".

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 06 grudnia 2016 roku do godz. 1000  na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Inwestycji, Strategii i Rozwoju . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902).

  3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  4. Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:

I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,

II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  2. Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę od dnia 01 marca 2017 roku.

 

Wójt Gminy Widuchowa

Anna Kusy - Kłos

 

Widuchowa, dnia 25 listopada 2016 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
25 lis 2016

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
25 lis 2016, godz. 15:14

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
25 lis 2016, godz. 15:15