Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Widuchowej


Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Widuchowej

Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013 r. poz.182).
2. 5-letni staż pracy w tym minimum 3- letni staż pracy w pomocy społecznej.
3.Znajomość przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej w tym znajomość ustawy o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych a także przepisów dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
6.Obywatelstwo polskie.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
8. Nieposzlakowania opinia.
9.Umiejętność obsługi komputera.

Wymagania dodatkowe:
1. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
2. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
3. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i kreatywność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zarządzanie i kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki.
2.Organizacja pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie pracy.
3.Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
4.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych.
5. Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu przyznawania bądź odmowy świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, nadzór nad wykonywaniem zadań dotyczących przeciwdziałania przemocy w rodzinie wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, przeciwdziałaniu alkoholizmowi i narkomanii.

Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.
7. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10.Oświadczenie, że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne i skarbowe.
11.Oświadczenie o stanie zdrowia.
12.Oświadczenie o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami).

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Podstawowy system pracy 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy, praca przy monitorze komputerowym, oświetlenie mieszane.
2.Miejsce pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Widuchowej ul. Grunwaldzka 8,
74-120 Widuchowa.
3.Rodzaj pracy: praca o charakterze administracyjno - biurowym, w związku z wykonywanymi zadaniami możliwa praca w terenie.
2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Widuchowa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2013 r. jest niższy niż 6 % .

Termin i miejsce składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, pok.nr 22 (Referat Organizacyjny) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8 z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Widuchowej, w terminie do dnia 06 sierpnia 2013r. do godziny 1515 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Widuchowa po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8.

Wójt Gminy Widuchowa
Michał Lidwin


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
25 lip 2013

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
25 lip 2013, godz. 14:44

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
25 lip 2013, godz. 14:44