Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
Ogłoszenie o naborze
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
ul. Żeromskiego 9, 74-120 Widuchowa
Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki techniczne (w zakresie budownictwa, ochrony środowiska), ekonomiczne lub administracyjne,
-
co najmniej pięcioletni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
-
znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na stanowisku wynikających z ustaw:
-
o samorządzie gminnym,
-
o pracownikach samorządowych,
-
o finansach publicznych,
-
o gospodarce nieruchomościami,
-
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
-
o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków,
-
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-
o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
-
Prawo ochrony środowiska,
-
Prawo zamówień publicznych,
-
Prawo budowlane,
-
Prawo wodne,
-
Kodeks pracy,
-
Kodeks cywilny,
-
Kodeks postępowania administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
-
przedstawienie koncepcji funkcjonowania jednostki organizacyjnej - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej w zakresie merytorycznym i organizacyjnym,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
-
nieposzlakowana opinia,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
biegła obsługa komputera, w tym praktyczne umiejętności posługiwania się aplikacjami biurowymi (pakietu Microsoft Office lub Open Office),
-
biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
-
posiadanie prawa jazdy kategorii B.
-
Wymagania dodatkowe:
-
wysoka kultura osobista,
-
umiejętność podejmowania decyzji,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
otwartość i umiejętność komunikowania się w grupie pracowniczej i po za nią.
-
odpowiedzialność, rzetelność,
-
inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
-
dyspozycyjność,
-
Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:
-
Zarządzanie Zakładem Gospodarki Komunalnej, działanie w jego imieniu i reprezentowanie na zewnątrz,
-
Kierowanie bieżącą działalnością zakładu, realizacja zadań określonych w statucie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie,
-
Wykonywanie zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników zakładu: zatrudnianie, zwalnianie, dokonywanie oceny pracy pracowników zatrudnionych w kierowanej jednostce, prowadzenie kontroli wewnętrznej, zapewnienie przestrzegania w zakładzie prawa, porządku i dyscypliny pracy,
-
Prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu,
-
Ustalanie organizacji zakładu oraz wymaganych przez prawo regulaminów i wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem zakładu i ich aktualizacja,
-
Opracowywanie projektu budżetu Zakładu,
-
Gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie,
-
Nadzór nad postępowaniami w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
-
Zarządzanie i administrowanie mieszkaniowym zasobem gminy, sporządzanie informacji dotyczących stanu technicznego budynków i lokali oraz opracowywanie rocznych planów remontów,
-
Sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie eksploatacji zasobów komunalnych oraz prowadzenia niezbędnej dokumentacji, w tym dotyczącej nieruchomości, budynków i infrastruktury technicznej,
-
Podejmowanie decyzji dotyczących mienia w porozumieniu z wójtem,
-
Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
Przygotowywanie i przedkładanie Wójtowi bieżących i okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań dotyczących wykonania budżetu, funkcjonowania zakładu i realizacji zadań,
-
Opracowywanie we współpracy z Gminą wieloletnich planów inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej i mienia komunalnego administrowanych przez zakład,
-
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy związanych z funkcjonowaniem zakładu,
-
Opracowywanie kalkulacji taryf i stawek usług komunalnych,
-
Dokonywanie czynności prawnych zgodnie z udzielonym przez Wójta pełnomocnictwem
-
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy,
-
Współpraca z Referatem Inwestycji, Strategii i Rozwoju w zakresie zadań inwestycyjnych oraz związanych z bieżącą działalnością zakładu.
-
Współdziałanie z jednostkami administracji państwowej i samorządowej w zakresie realizowanych zadań.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
-
praca w siedzibie zakładu, kontakty bezpośrednie z petentami,
-
przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą zakładu.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys zawodowy (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), lub prowadzenie działalności gospodarczej,
-
kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (prawo jazdy, certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach itp.),
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
-
koncepcja funkcjonowania jednostki organizacyjnej - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej zakresie merytorycznym i organizacyjnym.
-
Inne informacje:
-
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5. ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
-
Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902)" i własnoręcznie podpisane.
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 19 czerwca 2017 roku do godz. 1300 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902).
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Spełnienie obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz.922) informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Widuchowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Widuchowa,ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu jednorazowej rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do procesu rekrutacji.
Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos
Widuchowa, dnia 06 czerwca 2017 r,
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
06 cze 2017
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
06 cze 2017, godz. 11:18
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Stachura Data aktualizacji:
07 cze 2017, godz. 08:00