Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
Wójt Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
Nazwa stanowiska pracy: Sekretarz Gminy
1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie
b/ zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
c/ stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku
d/ nieposzlakowana opinia
e/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
f/ wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
g/ co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu postepowania administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu wyborczego,
- Kodeksu pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a/ umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b/ wysoka kultura osobista,
c/ odporność na stres,
d/ umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e/ znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
f/ kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
g/ dyspozycyjność,
h/ zdolność podejmowania decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1) kierowanie bieżącą pracą Urzędu;
2) w uzgodnieniu z Wójtem realizacja polityki kadrowej Urzędu, w tym informowanie Wójta o konieczności tworzenia nowych stanowisk pracy;
3) kierowanie na wyjazdy służbowe pracowników Urzędu, dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych;
4) sprawowanie nadzoru nad działalnością referatów, samodzielnych stanowisk i jednostek organizacyjnych w zakresie organizacji;
5) koordynowanie działań pomiędzy referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych;
6) współpraca z Radą Gminy, komisjami Rady i Wójtem- nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów pod obrady sesji;
7) planowanie kosztów utrzymania Urzędu;
8) prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu;
9) wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Wójta;
10) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy;
11) udzielanie prasie informacji o działalności gminy;
12) nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących skarg i wniosków;
13) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP;
14) wykonywanie obowiązków w ramach udzielonego przez Wójta pełnomocnictwa.
Sekretarz Gminy jest Kierownikiem Referatu Organizacyjnego oraz Pełnomocnikiem do spraw wyborów - Urzędnikiem Wyborczym.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1/ pełny wymiar czasu pracy
2 /miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy)
3/ praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie
4/ praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami
5. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys /CV/,
3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06. 2006 r. - Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869/,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy /świadectwa pracy, zaświadczenia/,
5/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
6/ kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego/,
8/ zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
9/ oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
10/ oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
6. Inne informacje
1/ Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
2/ List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm./."
3/ Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa /pokój Nr 11 - I piętro/ lub przesłać pocztą w terminie do dnia 5 stycznia 2015 roku do godz. 10.00 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarz Gminy Widuchowa"/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa /www.widuchowa.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5/ W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6/ Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
7/ Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8/ Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę.
Wójt Gminy Widuchowa
mgr inż. Anna Kusy-Kłos
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
23 gru 2014
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
23 gru 2014, godz. 12:16
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
23 gru 2014, godz. 12:48