Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy

Wójt Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy

 

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa
Nazwa stanowiska pracy: Sekretarz Gminy

1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie
b/ zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
c/ stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku
d/ nieposzlakowana opinia
e/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
f/ wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
g/ co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych

Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu postepowania administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu wyborczego,
- Kodeksu pracy.

2. Wymagania dodatkowe:
a/ umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b/ wysoka kultura osobista,
c/ odporność na stres,
d/ umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e/ znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
f/ kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
g/ dyspozycyjność,
h/ zdolność podejmowania decyzji.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań Sekretarza Gminy należy:
1) kierowanie bieżącą pracą Urzędu;
2) w uzgodnieniu z Wójtem realizacja polityki kadrowej Urzędu, w tym informowanie Wójta o konieczności tworzenia nowych stanowisk pracy;
3) kierowanie na wyjazdy służbowe pracowników Urzędu, dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych;
4) sprawowanie nadzoru nad działalnością referatów, samodzielnych stanowisk i jednostek organizacyjnych w zakresie organizacji;
5) koordynowanie działań pomiędzy referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych;
6) współpraca z Radą Gminy, komisjami Rady i Wójtem- nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów pod obrady sesji;
7) planowanie kosztów utrzymania Urzędu;
8) prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu;
9) wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Wójta;
10) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy;
11) udzielanie prasie informacji o działalności gminy;
12) nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących skarg i wniosków;
13) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP;
14) wykonywanie obowiązków w ramach udzielonego przez Wójta pełnomocnictwa.

Sekretarz Gminy jest Kierownikiem Referatu Organizacyjnego oraz Pełnomocnikiem do spraw wyborów - Urzędnikiem Wyborczym.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1/ pełny wymiar czasu pracy
2 /miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy)
3/ praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie
4/ praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami

5. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ życiorys /CV/,
3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /wzór kwestionariusza, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06. 2006 r. - Dz. U. z 2006 r. Nr 125, poz. 869/,
4/ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy /świadectwa pracy, zaświadczenia/,
5/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
6/ kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie /w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego/,
8/ zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
9/ oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
10/ oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.

6. Inne informacje
1/ Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
2/ List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm./."
3/ Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w referacie organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa /pokój Nr 11 - I piętro/ lub przesłać pocztą w terminie do dnia 5 stycznia 2015 roku do godz. 10.00 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarz Gminy Widuchowa"/.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

4/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa /www.widuchowa.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5/ W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6/ Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
7/ Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8/ Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę.

 

Wójt Gminy Widuchowa

mgr inż. Anna Kusy-Kłos


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
23 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
23 gru 2014, godz. 12:16

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
23 gru 2014, godz. 12:48