Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
Ogłoszenie o naborze
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
ul. Żeromskiego 9, 74-120 Widuchowa
Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki techniczne (w zakresie inżynierii środowiska, gospodarki komunalnej, gospodarki wodno-ściekowej, budownictwa, ochrony środowiska), ekonomiczno-biznesowe (zarządzanie) lub administracyjne,
- co najmniej pięcioletni staż pracy w charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na stanowisku wynikających z ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- o gospodarce nieruchomościami,
- o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- Prawo ochrony środowiska,
- Prawo zamówień publicznych,
- Prawo budowlane,
- Prawo wodne,
- Kodeks pracy,
- Kodeks cywilny,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- przedstawienie koncepcji funkcjonowania jednostki organizacyjnej - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej w zakresie merytorycznym i organizacyjnym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- biegła obsługa komputera, w tym praktyczne umiejętności posługiwania się aplikacjami biurowymi (pakietu Microsoft Office lub Open Office),
- biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość i umiejętność komunikowania się w grupie pracowniczej i poza nią.
- odpowiedzialność, rzetelność,
- inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
- dyspozycyjność,
- Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:
- Zarządzanie Zakładem Gospodarki Komunalnej, działanie w jego imieniu i reprezentowanie na zewnątrz,
- Kierowanie bieżącą działalnością zakładu, realizacja zadań określonych w statucie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie,
- Wykonywanie zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników zakładu: zatrudnianie, zwalnianie, dokonywanie oceny pracy pracowników zatrudnionych w kierowanej jednostce, prowadzenie kontroli wewnętrznej, zapewnienie przestrzegania w zakładzie prawa, porządku i dyscypliny pracy,
- Prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu,
- Ustalanie organizacji zakładu oraz wymaganych przez prawo regulaminów i wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem zakładu i ich aktualizacja,
- Opracowywanie projektu budżetu Zakładu,
- Gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie,
- Nadzór nad postępowaniami w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- Zarządzanie i administrowanie mieszkaniowym zasobem gminy, sporządzanie informacji dotyczących stanu technicznego budynków i lokali oraz opracowywanie rocznych planów remontów,
- Sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie eksploatacji zasobów komunalnych oraz prowadzenia niezbędnej dokumentacji, w tym dotyczącej nieruchomości, budynków i infrastruktury technicznej,
- Podejmowanie decyzji dotyczących mienia w porozumieniu z wójtem,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Przygotowywanie i przedkładanie Wójtowi bieżących i okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań dotyczących wykonania budżetu, funkcjonowania zakładu i realizacji zadań,
- Opracowywanie we współpracy z Gminą wieloletnich planów inwestycyjnych, remontowych i modernizacyjnych infrastruktury technicznej i mienia komunalnego administrowanych przez zakład,
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy związanych z funkcjonowaniem zakładu,
- Opracowywanie stawek usług komunalnych,
- Dokonywanie czynności prawnych zgodnie z udzielonym przez Wójta pełnomocnictwem
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy,
- Współpraca z Referatem Inwestycji, Strategii i Rozwoju w zakresie zadań inwestycyjnych oraz związanych z bieżącą działalnością zakładu.
- Współdziałanie z jednostkami administracji państwowej i samorządowej w zakresie realizowanych zadań.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
- praca w siedzibie zakładu, kontakty bezpośrednie z petentami,
- przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą zakładu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza: Dz.U. 2009 Nr 115, poz. 971- do pobrania ze strony internetowej www.bip.widuchowa.pl, stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), lub prowadzenie działalności gospodarczej,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego (dyplom),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (prawo jazdy, certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach itp.),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
- koncepcja funkcjonowania jednostki organizacyjnej - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej zakresie merytorycznym i organizacyjnym.
- Inne informacje:
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5. ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV powinny być własnoręcznie podpisane opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.992, z 2018 r. poz. 138) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902, z 2017 r. poz. 60, poz. 1930)" – pod klauzulą należy złożyć podpis.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 11 maja 2018 roku do godz. 1300 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902, z 2017 r. poz. 60, poz. 1930).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Spełnienie obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922, z 2018 r. poz. 138) informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Widuchowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu jednorazowej rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do procesu rekrutacji.
Wójt Gminy Widuchowa
Anna Kusy - Kłos
Widuchowa, 26 kwietnia 2018 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.doc (DOC, 34.50Kb) | 2018-04-26 15:40:22 | 125 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
26 kwi 2018
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
26 kwi 2018, godz. 15:40
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Stachura Data aktualizacji:
26 kwi 2018, godz. 15:40