Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uchwała Nr XII/125/2008 w sprawie przyjęcia zadania z zakresu właściwości powiatu.


UCHWAŁA Nr XII/125/2008
RADY GMINY WIDUCHOWA
z dnia 28 marca 2008 roku

w sprawie przyjęcia zadania z zakresu właściwości powiatu.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 oraz art. 8 ust. 2a ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz 1568 z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz.1218) oraz art. 19 ust 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115, Nr 23 poz.136, Nr 192, poz. 1381) Rada Gminy Widuchowa uchwala, co następuje:

§ 1. Gmina Widuchowa przyjmuje do realizacji do końca 2008 roku i I kwartału 2009 roku zadanie z zakresu właściwości powiatu gryfińskiego dotyczące:
1) usuwania skutków zimy tj. zwalczania gołoledzi, odśnieżania dróg oraz chodników wzdłuż ulic Grunwaldzkiej, Mostowej i Nadodrzańskiej w Widuchowej;
2) cząstkowych remontów chodników wzdłuż ulic Grunwaldzkiej, Mostowej i Nadodrzańskiej w Widuchowej;
3) utrzymania czystości w pasie drogowym wraz infrastrukturą drogową wzdłuż ulic Grunwaldzkiej, Mostowej i Nadodrzańskiej w Widuchowej;
4) utrzymania zieleni w pasie drogowym wzdłuż ulic Grunwaldzkiej, Mostowej i Nadodrzańskiej w Widuchowej.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Widuchowa.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie do Uchwały Nr XII/125/2008
Rady Gminy Widuchowa
z dnia 28 marca 2008 r.

Stosownie do przepisów ustawy o samorządzie gminnym do wyłącznej właściwości Rady Gminy należy podejmowanie uchwał w sprawie przyjęcia zadań z zakres właściwości powiatu. Gmina winna otrzymać środki finansowe w wysokości koniecznej do wykonania powyższych zadań. Szczegółowe zasady i terminy przekazywania środków finansowych powinny zostać określone w odrębnym porozumieniu. W piśmie skierowanym do Wójta Gminy powiat gryfiński zaproponował na wykonanie zadań określonych w uchwale 4.500 zł do końca roku 2008 oraz 1.500 zł w okresie I kwartału 2009 r. Przedstawiony projekt porozumienia nie wybiega poza termin 31 marca 2009 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
02 kwi 2008

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
02 kwi 2008, godz. 08:39

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
02 kwi 2008, godz. 08:39