Zarządzenie Nr 526/2022 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej
ZARZĄDZENIE Nr 526 /2022
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 23 maja 2022 r.
w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej
Na podstawie art. 30 ust.1, art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.559, poz. 583) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje:
§ 1.1.Udziela się Pani Agnieszce Tarce Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej pełnomocnictwa w następującym zakresie:
1) zawierania umów cywilno - prawnych w zakresie zadań wykonywanych przez zakład, w szczególności:
a) zawierania umów najmu na lokale mieszkaniowe i użytkowe,
b) zawierania umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków;
2) pełnienia obowiązków Kierownika zakładu i prowadzenie spraw pracowniczych;
3) prowadzenia spraw z zakresu zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań;
4) reprezentowania Gminy przed organami sądowymi i administracyjnymi w zakresie realizacji opłat za usługi wykonywane przez zakład.
2. Do czynności wykraczających poza niniejsze pełnomocnictwo wymagana jest zgoda Wójta Gminy.
§ 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w §1 udziela się do czasu jego odwołania.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Wójtowi Gminy Widuchowa i Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
23 maj 2022
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
23 maj 2022, godz. 12:00
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
23 maj 2022, godz. 12:00