Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 511/2018 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa dla Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej.


ZARZĄDZENIE Nr 511/2018
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 01 czerwca 2018 r.

w sprawie udzielenia pełnomocnictwa dla Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej.

Na podstawie art. 30 ust.1, art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz.994, poz.1000) zarządza się, co następuje:
§ 1.1.Upoważnia się Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej Pana Zbigniewa Pankiewicza do dokonywania następujących czynności:
1) zawierania umów cywilno - prawnych w zakresie zadań wykonywanych przez zakład, w szczególności:
a) zawierania umów najmu na lokale mieszkaniowe i użytkowe,
b) zawierania umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków;
2) pełnienia obowiązków Kierownika zakładu i prowadzenie spraw pracowniczych;
3) prowadzenia spraw z zakresu zamówień publicznych w ramach realizowanych zadań;
4) reprezentowania Gminy przed organami sądowymi i administracyjnymi w zakresie realizacji opłat za usługi wykonywane przez zakład.
2. Do czynności wykraczających poza niniejsze pełnomocnictwo wymagana jest zgoda Wójta Gminy.

§ 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w §1 udziela się do czasu jego odwołania.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Wójtowi Gminy Widuchowa i Dyrektorowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
28 cze 2018

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
28 cze 2018, godz. 14:11

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
28 cze 2018, godz. 14:11