Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 270/2005 w sprawie ustalenia terminu przekazania akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Widuchowa.


ZARZĄDZENIE Nr 270/2005
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 21 lutego 2005 roku

w sprawie ustalenia terminu przekazania akt spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego w Urzędzie Gminy Widuchowa.

Na podstawie rozdziału XI § 35 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych /Dz.U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1319, z 2003 r. Nr 69, poz. 636/ zarządza się, co następuje:

§ 1. Ustalam dla pracowników Urzędu Gminy Widuchowa i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Widuchowej termin przekazania spraw ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego do dnia 30 czerwca 2005 r.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Pani Halinie Łoik.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
25 lut 2005

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
25 lut 2005, godz. 14:26

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
25 lut 2005, godz. 14:26