Zarządzenie Nr 25/2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
ZARZĄDZENIE Nr 25/2011
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 20 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
Na podstawie § 1 ust.3, § 2 ust.2 i § 42 ust.3 Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz.67) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje:
§ 1. Wskazuje się tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Widuchowa.
§ 2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznacza się Panią Halinę Łoik.
§ 3. Określa się listę rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 47/2003 Wójta Gminy Widuchowa z dnia 20 marca 2003 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Gminy Widuchowa.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik do Zarządzenia Nr 25/2011
Wójta Gminy Widuchowa
z dnia 20 stycznia 2011 r.
Lista rodzajów przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez punkt kancelaryjny:
1) poufne;
2) zastrzeżone.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
14 mar 2011
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
14 mar 2011, godz. 13:28
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
14 mar 2011, godz. 13:28