Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 203/2004 w sprawie sporządzania bilansu skonsolidowanego.


ZARZĄDZENIE Nr 203/2004

WÓJTA GMINY WIDUCHOWA

z dnia 18 sierpnia 2004 r.

w sprawie sporządzania bilansu skonsolidowanego.

Na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości

( Dz.U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694, z 2003 r. Nr 139, poz. 1324, Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 229, poz. 2276, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 146, poz. 1546, Nr 145,

poz. 1535 ) i § 16 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001 roku

w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 153, poz. 1752 ) - zarządzam, co następuje :

§ 1. Konsolidacją obejmuje się bilans budżetu, sprawozdanie (bilans) jednostek budżetowych oraz sprawozdanie (bilans) zakładów budżetowych.

§ 2. Sprawozdanie jednostki dominującej obejmuje bilans z wykonania budżetu oraz bilans urzędu jednostki samorządu terytorialnego.

§ 3. Konsolidacji sprawozdań dokonuje się metodą pełną, polegającą na sumowaniu

w pełnej wartości poszczególnych pozycji bilansu zbiorczego jednostek budżetowych, bilansu budżetu i bilansu zbiorczego zakładów budżetowych oraz dokonaniu wyłączeń wzajemnych rozrachunków - należności i zobowiązań jednostek organizacyjnych objętych konsolidacją. Konsolidacji dokonuje się na arkuszu konsolidacji stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

Wyłączenia wzajemnych należności i zobowiązań dokonuje się na zestawieniu wyłączeń stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Dokonuje się rozszerzenia niektórych pozycji bilansu jak we wzorze skonsolidowanego bilansu stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 203/2004

Wójta Gminy Widuchowa

z dnia 18 sierpnia 2004 r.

Arkusz konsolidacji bilansów


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
30 sie 2004

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
30 sie 2004, godz. 12:07

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
30 sie 2004, godz. 12:07

Aktywa i pasywa wg poszczególnych pozycji bilansu

budżet

jednostki budżetowe

zakłady budżetowe

razem

stan na 31.12.___

stan na 31.12.___

stan na 31.12.___

stan na 31.12.___

stan na 31.12.___

stan na 31.12.____

stan na 31.12.____

stan na 31.12.____

A. AKTYWA TRWAŁE

I.Wartości niematerialne i prawne

II. Rzeczowe aktywa trwałe

1. Środki trwałe

1.1. Grunty

1.2. Budynki, lokale i obiekty inżynierii lądowej

1.3. Urządzenia techniczne i maszyny

1.4. Środki transportu

1.5. Pozostałe środki trwałe

2. Inwestycje (środki trwałe w budowie)

3. Środki przekazane na poczet inwestycji

III. Długoterminowe aktywa finansowe

1.1. Akcje i udziały

1.2. Papiery wartościowe długoterminowe

IV. Należności finansowe długoterminowe

V. Wartość mienia zlikwidowanych jednostek

B. AKTYWA OBROTOWE

I. Zapasy

II. Należności i roszczenia

III. Należności niefinansowe krótkoterminowe

IV. Należności finansowe krótkoterminowe

1. Należności od budżetów

2. Należności z tytułu dostaw i usług

3. Pozostałe należności

V. Środki pieniężne

VI. Krótkoterminowe papiery wartościowe

C. ROZLICZENIA MIĘDZYOKRESOWE

D. INNE AKTYWA

SUMA AKTYWÓW