Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 124/2019 w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. ,,Przebudowa ulicy Mickiewicza w Widuchowej na odcinku od ulicy Szkolnej do ulicy Krasickiego

ZARZĄDZENIE Nr 124/2019
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 22 listopada 2018 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. ,, Przebudowa ulicy Mickiewicza w Widuchowej na odcinku od ulicy Szkolnej do ulicy Krasickiego''.

Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn. ,, Przebudowa ulicy Mickiewicza w Widuchowej na odcinku od ulicy Szkolnej do ulicy Krasickiego'', w następującym składzie:
1) Agnieszka Odachowska -przewodniczący;
2) Marta Waszak - sekretarz;
3) Daniel Cieślak - członek;

§ 2. Regulamin pracy komisji przetargowej stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalacznik do z124-19.doc (DOC, 31.00Kb) 2019-11-27 10:44:41 107
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
27 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
27 lis 2019, godz. 10:44

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
27 lis 2019, godz. 10:47