Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie: "Remont instalacji kanalizacyjnej w świetlicy wiejskiej w miejscowości Pacholęta".
ISR.271.6.1.2019
Widuchowa, dnia 15 października 2019 r.
Uczestnicy postępowania
Zaproszenie do złożenia oferty
-
Zamawiający: Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,. zachodniopomorskie.
-
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
-
Nazwa zamówienia: „Remont instalacji kanalizacyjnej w świetlicy wiejskiej w miejscowości Pacholęta”.
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wójt Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8; 74 -120 Widuchowa
telefon: 91 416 72 55
e-mail: org@widuchowa.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Urząd Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8; 74 -120 Widuchowa
telefon: 91 416 72 55
e-mail: iod@widuchowa.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. Jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania w związku z realizacją celu wskazanego w ppkt. 3, a ich nie podanie uniemożliwi realizację tego celu.
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
-
pracownicy merytoryczni,
-
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
-
podmioty obsługujące systemy informatyczne i teleinformatyczne,
-
podmioty świadczący obsługę prawną,
-
podmioty prowadzące działalność płatniczą, np. banki,
-
podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską,
-
inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
-
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. -
Posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
-
Nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „„Remont instalacji kanalizacyjnej w świetlicy wiejskiej w miejscowości Pacholęta” Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Podstawa udzielenia zamówienia: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
-
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym:
Daniel Cieślak - Referat Inwestycji, Strategii i Rozwoju
tel. 91 416 72 55 wew. 38
-
Płatność za wykonane prace nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury do siedziby Zamawiającego oraz podpisaniu protokołu zakończenia robót.
-
Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia,
w tym również, wszelkie koszty dodatkowe związane z jego realizacją, wszelkie inne koszty związanych z należytym wykonaniem zobowiązań określonych w zaproszeniu, a bez których prawidłowe wykonanie zadania jest niemożliwe. Wykonawcy zobowiązani są do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do terminowego, prawidłowego i całkowitego zrealizowania zamówienia. -
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
-
Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
-
Okres gwarancji jakości: minimum 24 miesiące.
Wady fizyczne Przedmiotu Umowy muszą zostać usunięte przez Wykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o ich ujawnieniu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni lub na wniosek Wykonawcy w innym ustalonym przez Zamawiającego terminie, wydłużonym o czas niezbędny do usunięcia wad, jeżeli z przyczyn obiektywnych wad nie można usunąć w terminie nie późniejszym niż 14 dni. Zawiadomienie winno być dokonane na piśmie, niezwłocznie po ujawnieniu wady, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od jej ujawnienia lub powzięcia o niej wiadomości przez Zamawiającego. Za dochowanie formy zawiadomienia jest uważane przekazanie go, również faksem, z późniejszym pisemnym potwierdzeniem. Zawiadomienie winno być dokonane na adres Wykonawcy wskazany w Umowie. Wykonawca usunie wszelkie usterki w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia, zaś sprawy niecierpiące zwłoki oraz z zagrożeniem życia lub zdrowia wykona bezzwłocznie.
-
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny - 100%.
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu i złoży najkorzystniejszą ofertę.
-
Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej cenie, Zamawiający przeprowadzi z Wykonawcami lub zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
-
Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą w celu uzyskania korzystniejszej oferty.
-
Jeżeli wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy Zamawiający może dokonać ponownego wyboru oferty spośród nie odrzuconych ofert.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
1) Zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składa się m.in.:
a. formularz oferty zgodny ze wzorem określonym w załączniku do zaproszenia,
2) Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
3) Zaleca się umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana następująco:
Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa Oferta: „Remont instalacji kanalizacyjnej w świetlicy wiejskiej w miejscowości Pacholęta” nie otwierać przed dniem 21 października 2019 r. godz. 12:15 |
4) Koszt złożenia oferty ponosi Wykonawca.
-
Termin i miejsce składania ofert: do dnia 21 października 2019 r. godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w sekretariacie w Urzędzie Gminy w Widuchowej, ul. Grunwaldzka 8 (I piętro, pok. Nr 11). Ofertę przesłaną pocztą uważa się za złożoną
w terminie, jeśli znajdzie się w siedzibie Zamawiającego do daty składania ofert.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
-
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
-
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający w niniejszym postępowaniu preferuje sposób komunikacji z Wykonawcami za pomocą faksu i poczty elektronicznej. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanej faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę istnieje domniemanie, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na podany adres e-mail lub numer faksu przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
-
Formularz oferty
-
Specyfikacja techniczna
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
formularz oferty.doc (DOC, 35.00Kb) | 2019-10-15 18:32:03 | 125 | |
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 246.15Kb) | 2019-10-28 11:39:17 | 129 | |
specyfikacja techniczna.pdf (PDF, 146.01Kb) | 2019-10-15 18:32:03 | 120 | |
zaproszenie do złozenia oferty.pdf (PDF, 1.32Mb) | 2019-10-15 18:32:03 | 109 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
15 paź 2019
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
15 paź 2019, godz. 14:39
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
28 paź 2019, godz. 11:39