Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wójta Gminy Widuchowa zawiadamia o podjęciu przez Radę Gminy Widuchowa Uchwały Nr XXIX/270/2014 z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczącego Ponadgminnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czarnówko".

 

KOMUNIKAT
Wójta Gminy Widuchowa

 

Na podstawie art. 17 pkt 1, w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.: Dz. U. z 2012 r. poz. 647, z późn. zm.) oraz art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1277, z późn. zm.),

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Widuchowa Uchwały Nr XXIX/270/2014 z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczącego Ponadgminnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czarnówko”.
Przedmiotem zmiany jest, obok zachowania funkcji zakładu gospodarki odpadami, umożliwienie na obszarze objętym zmianą planu lokalizacji funkcji produkcyjno-bazowo-składowych.
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Widuchowa, pokój nr 14, w godz. 7.15 - 15,15.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące w/w zmiany planu, w tym w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, na adres: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny (właściciel, użytkownik, najemca, dzierżawca, administrator, itp.).
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Widuchowa.

 

WÓJT GMINY WIDUCHOWA
MICHAŁ LIDWIN


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
07 paź 2014

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
07 paź 2014, godz. 14:39

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
07 paź 2014, godz. 14:41