NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - STANOWISKO DS. OGÓLNOADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE ORGANIZACYJNYM
Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze-
Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych w Referacie Organizacyjnym
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki i specjalności:administracja publiczna, prawo administracyjne i pokrewne, ochrona danych osobowych lub wykształcenie średnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- biegła obsługa komputera, obsługa aplikacji pakietu Microsoft Office oraz znajomość podstawowych programów do tworzenia grafiki,
- biegła obsługa urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego wynikających z ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
- znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na stanowisku wynikających z ustaw: o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub odbycie stażu oraz znajomość zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych,
- inicjatywa, samodzielność, kreatywność,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- odpowiedzialność,
- zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią.
- Zakres wykonywanych na stanowisku zadań:
- Prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją zadań z zakresu kontroli zarządczej;
- Prowadzenie całości dokumentacji związanej ze współpracą gminy ze starostwem powiatowym w ramach nieodpłatnej pomocy prawnej;
- Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem stanowisk pracy w urzędzie w niezbędny sprzęt i materiały zgodnie z procedurą zamówień publicznych;
- Prowadzenie spraw związanych z procesem doskonalenia kadr, w tym analiza potrzeb kadrowych pracowników Urzędu;
- Organizowanie szkoleń w siedzibie Urzędu;
- Kierowanie pracowników do udziału w szkoleniach i kursach organizowanych przez zewnętrzne instytucje, firmy i ośrodki szkoleniowe;
- Prowadzenie zbiorów i rejestrów pełnomocnictw i upoważnień Wójta;
- Zamawianie i wydawanie pieczęci, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych.;
- Prowadzenie książki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, rejestracja protokołów pokontrolnych, dbałość o terminową realizację zaleceń pokontrolnych;
- Zapewnienie technicznej obsługi Rady Gminy w zakresie rejestracji i transmisji obrad sesji;
- Prowadzenie całości spraw obejmujących zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstw domowych w Gminie Widuchowa;
- Udzielanie interesantom informacji o sposobie i trybie załatwianych spraw w Urzędzie;
- Przyjmowanie obwieszczeń i podawanie ich do publicznej wiadomości;
- Współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie prowadzonych spraw;
- Dbałość o aktualność i estetykę materiałów wywieszanych na tablicy ogłoszeń w Urzędzie i przed Urzędem.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy),
- praca z monitorem ekranowym w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie,
- praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami,
- przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza do pobrania ze strony internetowej www.bip.widuchowa.pl - stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze),
- jeśli kandydat posiada staż pracy - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne);
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
- oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
- Inne informacje:
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5. ppkt 4,5,6 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)". i własnoręcznie podpisane.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 12 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 30 stycznia 2023 roku do godz. 11.00 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych w Referacie Organizacyjnym ”.
- Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100).
- Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Spełnienie obowiązku informacyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA STOSOWANA
PRZY POBIERANIU DANYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY (kandydaci do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy będzie Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, NIP: 8581726084, REGON: 811684924 (dalej: my). Możecie się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: org@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 91 416 72 55/+ 48 91 416 72 56/+ 48 91 416 72 81.
- Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 416 72 55.
- Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:
- wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas,
- ocenić Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz,
- ocenić Twoje zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
- przepis prawa (art. 221 § 1kodeksu pracy) – w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych– w zakresie danych innych niż wskazane powyżej, a w szczególności innych danych przekazanych nam w CV, liście motywacyjnym lub innej korespondencji.
- Rozmowy kwalifikacyjne i wykorzystywanie testów kwalifikacyjnych
W ramach rekrutacji możemy przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne oraz testy dotyczące znajomości przepisów prawa oraz umiejętności rozwiązywania kazusów prawniczych. Rozmowy i testy kwalifikacyjne mają na celu sprawdzenie, czy masz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
-
- okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia rekrutacji na stanowisko, na które prowadzimy rekrutację.
-
- Odbiorcy danych
Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe: naszym dostawcom, którym zlecimy świadczenie usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT; takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na nasze polecenie oraz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
-
- Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych:
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem; zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych (prawo przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, nie jest konieczne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi);
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację,
- prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody lub na podstawie umowy i przetwarzanie odbywa się w warunkach całkowitego automatyzowania;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych(dane kontaktowe w podpunktach a i b powyżej).
Wójt Gminy Widuchowa
Paweł Wróbel
Widuchowa, dnia 18 stycznia 2023 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (DOC, 32.00Kb) | 2023-01-18 14:28:28 | 39 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Lista artykułów
Tytuł | Data publikacji |
---|---|
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych w Referacie Organizacyjnym | 2023-02-23 14:47:37 |
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. | 2023-01-30 16:29:09 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
18 sty 2023
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
18 sty 2023, godz. 14:28
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Stachura Data aktualizacji:
18 sty 2023, godz. 14:28