Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Komunikat Wójta Gminy Widuchowa o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miejscowości Widuchowa.


GNG:6722.1.2013

Widuchowa, 2013-03-15

KOMUNIKAT
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu
ogólnego zagospodarowania przestrzennego miejscowości Widuchowa

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami),

Zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Widuchowa Uchwały Nr XV/144/2012 z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miejscowości Widuchowa.
Przedmiotem zmiany planu jest zmiana zapisów w planie zagospodarowania przestrzennego uchwalonym Uchwała Nr XI/108/95 Rady Gminy w Widuchowej z dnia 15.11.1995r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miejscowości Widuchowa, dotyczących zaopatrzenia w ciepło terenów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinna, zabudowę mieszkaniową szeregową lub zabudowę mieszkaniowa niskiej intensywności (małe domy mieszkalne).
Z niezbędną dokumentacją, w związku z przystąpieniem do sporządzania projektu zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miejscowości Widuchowa w zakresie, o którym mowa, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Widuchowa, pokój nr 25 w godz. 8.00-15.00.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące w/w projektu planu,: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym, w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego komunikatu, na adres:
Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
e-mail: geodezja@widuchowa.pl,
Wniosek, uwaga, powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny (właściciel, użytkownik, najemca, dzierżawca, administrator, itp.).


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
20 mar 2013

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
20 mar 2013, godz. 07:38

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
20 mar 2013, godz. 07:38