Budowa dwóch obiektów sportowo-rekreacyjnych OSA w miejscowościach Czarnówko i Żarczyn
ISR.271.4.1.2019
Widuchowa, dnia 26 lipca 2019 r
Uczestnicy postępowania
Zaproszenie do złożenia oferty
- Zamawiający: Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie.
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
- Nazwa zamówienia: „Budowa dwóch obiektów sportowo-rekreacyjnych OSA w miejscowościach Czarnówko i Żarczyn”.
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wójt Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8; 74 -120 Widuchowa
telefon: 91 416 72 55
e-mail: org@widuchowa.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Urząd Gminy Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8; 74 -120 Widuchowa
telefon: 91 416 72 55
e-mail: org@widuchowa.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. Jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania w związku z realizacją celu wskazanego w ppkt. 3, a ich nie podanie uniemożliwi realizację tego celu.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- pracownicy merytoryczni,
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
- podmioty obsługujące systemy informatyczne i teleinformatyczne,
- podmioty świadczący obsługę prawną,
- podmioty prowadzące działalność płatniczą, np. banki,
- podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską,
- inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dwóch obiektów sportowo-rekreacyjnych OSA w miejscowościach Czarnówko i Żarczyn”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony . załączonych do zaproszenia dokumentach technicznych, tj.
1) Ogólnobudowlana specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
2) Opis techniczny zagospodarowania terenu
3) Zagospodarowanie terenu
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Podstawa udzielenia zamówienia: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
- Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym: Daniel Cieślak – Referat Inwestycji, Strategii i Rozwoju tel. 91 416 72 55 wew. 38
- Płatność za wykonane prace nastąpi w ciągu 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury do siedziby Zamawiającego.
- Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia,
w tym również, wszelkie koszty dodatkowe związane z jego realizacją, wszelkie inne koszty związanych z należytym wykonaniem zobowiązań określonych w zaproszeniu,
a bez których prawidłowe wykonanie zadania jest niemożliwe. Wykonawcy zobowiązani są do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania
i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. Cena musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do terminowego, prawidłowego i całkowitego zrealizowania zamówienia. - Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 28 sierpnia 2019 r.
- Okres gwarancji jakości: minimum 24 miesiące.
Wady fizyczne Przedmiotu Umowy muszą zostać usunięte przez Wykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o ich ujawnieniu, jednak nie później
niż w ciągu 14 dni lub na wniosek Wykonawcy w innym ustalonym przez Zamawiającego terminie, wydłużonym o czas niezbędny do usunięcia wad, jeżeli z przyczyn obiektywnych wad nie można usunąć w terminie nie późniejszym niż 14 dni. Zawiadomienie winno być dokonane na piśmie, niezwłocznie po ujawnieniu wady, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od jej ujawnienia lub powzięcia o niej wiadomości przez Zamawiającego. Za dochowanie formy zawiadomienia jest uważane przekazanie go, również faksem, z późniejszym pisemnym potwierdzeniem. Zawiadomienie winno być dokonane na adres Wykonawcy wskazany w Umowie. Wykonawca usunie wszelkie usterki w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia, zaś sprawy niecierpiące zwłoki oraz związane z zagrożeniem życia lub zdrowia wykona bezzwłocznie.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny – 100%.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu i złoży najkorzystniejszą ofertę.
- Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej cenie, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami lub zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
- Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w celu uzyskania korzystniejszej oferty.
- Jeżeli wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy Zamawiający może dokonać ponownego wyboru oferty spośród nie odrzuconych ofert.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składa się m.in.:
- formularz oferty zgodny ze wzorem określonym w załączniku do zaproszenia,
- specyfikacja techniczna
- certyfikaty dopuszczające urządzenia do bezpiecznego użytkowania, potwierdzające spełnianie wymagań odpowiednich norm przez elementy zabawowe.
- Certyfikaty nawierzchni.
2) Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
3) Zaleca się umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana następująco:
Gmina Widuchowa
ul. Grunwaldzka 8
74-120 Widuchowa
Oferta: „Budowa dwóch obiektów sportowo-rekreacyjnych OSA w miejscowościach Czarnówko i Żarczyn” nie otwierać przed dniem 1 sierpnia 2019 r. godz. 12:15
4) Koszt złożenia oferty ponosi Wykonawca.
- Termin i miejsce składania ofert: do dnia 1 sierpnia 2019 r. godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w sekretariacie w Urzędzie Gminy w Widuchowej, ul. Grunwaldzka 8 (I piętro). Ofertę przesłaną pocztą uważa się za złożoną w terminie, jeśli znajdzie się w siedzibie Zamawiającego do daty składania ofert. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
- Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający w niniejszym postępowaniu preferuje sposób komunikacji
z Wykonawcami za pomocą faksu i poczty elektronicznej. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanej faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę istnieje domniemanie, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na podany adres e-mail lub numer faksu przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Ogólnobudowlana specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- Opis techniczny zagospodarowania terenu
- Zagospodarowanie terenu
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Formularz oferty.doc (DOC, 74.00Kb) | 2019-07-26 15:36:49 | 131 | |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 260.75Kb) | 2019-08-07 15:45:50 | 127 | |
Ogólnobudowlana specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zarczyn i Czarnowko.pdf (PDF, 5.77Mb) | 2019-07-26 15:36:49 | 130 | |
Opis techniczny zagospodarowania terenu - Zarczyn.i Czarnowko.pdf (PDF, 629.80Kb) | 2019-07-26 15:36:49 | 151 | |
Zagospodarowanie terenu - Zarczyn i Czarnowko.pdf (PDF, 11.27Mb) | 2019-07-26 15:36:49 | 162 | |
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf (PDF, 1.45Mb) | 2019-07-26 15:36:49 | 130 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
26 lip 2019
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
26 lip 2019, godz. 15:36
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
07 sie 2019, godz. 15:45