Przebudowa drogi do miejscowości Bolkowice o długości 0,7 km

Widuchowa, dnia 27.07.2016r.

ISR.271.2.2016

 

Widuchowa: Przebudowa drogi do miejscowości Bolkowice o długości 0,7 km
Numer ogłoszenia: 166131 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Widuchowa , ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4167255, faks 091 4167255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 091 4167255 wew. 34
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi do miejscowości Bolkowice o długości 0,7 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje wykonać następujące prace m.in. takie jak: 1) oczyszczenie istniejącego przepustu wzdłuż drogi powiatowej wraz z odtworzeniem ścianek czołowych z kamienia oraz umocnienie skarp darnina na płask. 2) Połączenie drogi gminnej z drogą powiatową przy promieniach wyokrąglających R6 i R8. 3) Na odcinku prostym założono wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,0 m oraz obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 75cm każde. 4) Projektuje się wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni o pełnej konstrukcji nawierzchni celem uzyskania szerokości jezdni 5,0m. Szerokość poszerzenia zmienna od 50cm do 2,1m. 5) Koniec przebudowanej nawierzchni założono w km 0+700,00. 6) Na dalszym odcinku występuje nawierzchnia bitumiczna. 7) Do wszystkich posesji oraz na pola założono wykonanie zjazdów bitumicznych, dostosowanych do szerokości istniejących bram. Kształt zjazdów trapezowy, poszerzony na krawędzi jezdni o 2,0m w stosunku do szerokości bramy. 8) W profilu podłużnym pochylenie dostosowano do przyległego terenu, jak i istniejącej nawierzchni. 9) W przekroju poprzecznym cała projektowana nawierzchnia na odcinku prostym posiadać będzie przekrój daszkowy 2% drogowy. Na łuku pochylenie jednostronne 2%. 10) Projektowana trasa omija istniejące hydranty, słupy energetyczne oraz urządzenia telekomunikacji, które nie stanowią punktów kolizji z projektowaną droga. 11) Projekt nie zakłada zmiany dotychczasowego sposób odwodnienia korony drogi. Odwodnienie nawierzchni w przyległe pobocza gruntowe - jak przed przebudową. 3. Zakres robót obrazuje załączony przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym oraz specyfikacje techniczne. 4. Zakres prac obejmuje wykonanie wszystkich prac, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył minimum dwie najważniejsze roboty budowlane. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna robotę budowlaną z zakresu budowy lub przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności drogowej bez ograniczeń,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 400 000 zł oraz b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja i rękojmia udzielona przez wykonawcę - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zmiany w umowie 1) Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) W sprawach nie uregulowanych umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 3) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu zakończenia przedmiotu umowy, oraz zmianie personelu Wykonawcy. 4) Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) 5) Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach: a) wystąpią szczególne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą Specyfikacjach Technicznych. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. b) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji w szczególności: wystąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji i będzie to miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; czas zostanie przedłużony o okres wstrzymania prac wywołany przeszkodą c) ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane wówczas do wartości ofert netto zostanie doliczona stawka aktualnego podatku VAT 6) Zmiana personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego. Nowe proponowane osoby muszą spełniać wymagania opisane w SIWZ. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.widuchowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa Referat Inwestycji Strategii i Rozwoju I piętro pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa Sekretariat I piętro pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie o zamówieniu bolkowice.docx (DOCX, 22.KB) 2016-07-27 18:42:16 22.KB 97 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_droga_Bolkowice Gmina Widuchowa.docx (DOCX, 102KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:42:16 102KB 67 razy
2 zał_1_oferta cenowa.doc (DOC, 42.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:42:54 42.KB 59 razy
3 zał_1A_do umowy.docx (DOCX, 13.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:43:32 13.KB 51 razy
4 Zał_2_ośw. wykluczenie.doc (DOC, 33.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:44:06 33.KB 58 razy
5 Zał_3_grupa kapitałowa.doc (DOC, 44.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:44:34 44.KB 58 razy
6 Zał_4_ośw. warunki.doc (DOC, 34.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:45:15 34.KB 58 razy
7 Zał_5 wykaz najważniejszych robót budowlanych.doc (DOC, 34KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:45:56 34KB 60 razy
8 Zał_6 wykaz osob.doc (DOC, 34KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:46:19 34KB 59 razy
9 Zał_7 ośw. uprawnienia.doc (DOC, 33KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:46:51 33KB 58 razy
10 zał_8 wzór umowy.docx (DOCX, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:47:21 40.KB 61 razy
11 Bolkowice_PRZEDMIAR ROBÓT załącznik nr 9 do SIWZ.pdf (PDF, 318KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:48:47 318KB 73 razy
12 Bolkowice tabele.pdf (PDF, 66.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:55:55 66.KB 63 razy
13 Bolkowice_Rys01.pdf (PDF, 97.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:56:30 97.KB 62 razy
14 Bolkowice_Rys02.pdf (PDF, 558KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:57:14 558KB 60 razy
15 Bolkowice_Rys03.pdf (PDF, 335KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:57:58 335KB 52 razy
16 Bolkowice_Rys04.pdf (PDF, 66.KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:58:22 66.KB 68 razy
17 Bolkowice_Rys05.pdf (PDF, 994KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 18:59:13 994KB 60 razy
18 Bolkowice_SST.pdf (PDF, 742KB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 19:00:33 742KB 59 razy
19 Bolkowice_OPIS TECHNICZNY.pdf (PDF, 4.7MB) Po terminie otwarcia ofert 2016-07-27 19:05:16 4.7MB 76 razy
Wynik postępowania
1 Informacja o uniewżnieniu postęowania_Droga Bolkowice.docx (DOCX, 12.KB) 2016-08-12 10:46:26 12.KB 102 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Sobczyńska 27-07-2016 18:42:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Sobczyńska 27-07-2016
Ostatnia aktualizacja: Anna Sobczyńska 12-08-2016 10:46:26