Zarządzenie Nr 756/2023 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa
ZARZĄDZENIE Nr 756/2023
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 20 listopada 2023 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje się stałą komisję do likwidacji nieaktualnych i nieużywanych pieczęci w Urzędzie Gminy Widuchowa w następującym składzie:
1) Andrzej Stachura – przewodniczący komisji;
2) Elżbieta Zawadzka - członek komisji;
3) Wioleta Bugaj - członek komisji;
4) Natalia Wojsznis - członek komisji.
§ 2. 1. Do zakresu zadań Komisji należy likwidacja zdezaktualizowanych, zniszczonych i uszkodzonych pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa.
2. Likwidacja pieczęci następuje poprzez ich fizyczne zniszczenie uniemożliwiające ich identyfikację i użycie.
3. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczęci według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.
4. Protokoły z likwidacji pieczęci są podstawą do wykreślenia pieczęci z ewidencji prowadzonej przez Referat Organizacyjny Urzędu Gminy Widuchowa.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Widuchowa.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik do z756-23 (PDF, 90.52Kb) | 2023-12-15 12:10:44 | 2 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Gralak Data wytworzenia:
15 gru 2023
Osoba dodająca informacje
Mariusz Gralak Data publikacji:
15 gru 2023, godz. 12:10
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Gralak Data aktualizacji:
15 gru 2023, godz. 12:10