Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 756/2023 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa

ZARZĄDZENIE Nr 756/2023
WÓJTA GMINY WIDUCHOWA
z dnia 20 listopada 2023 r.

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) Wójt Gminy Widuchowa zarządza, co następuje:

§ 1. Powołuje się stałą komisję do likwidacji nieaktualnych i nieużywanych pieczęci w Urzędzie Gminy Widuchowa w następującym składzie:

1) Andrzej Stachura – przewodniczący komisji;
2) Elżbieta Zawadzka - członek komisji;
3) Wioleta Bugaj - członek komisji;
4) Natalia Wojsznis - członek komisji.

§ 2. 1. Do zakresu zadań Komisji należy likwidacja zdezaktualizowanych, zniszczonych i uszkodzonych pieczęci stosowanych w Urzędzie Gminy Widuchowa.
2. Likwidacja pieczęci następuje poprzez ich fizyczne zniszczenie uniemożliwiające ich identyfikację i użycie.
3. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczęci według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.
4. Protokoły z likwidacji pieczęci są podstawą do wykreślenia pieczęci z ewidencji prowadzonej przez Referat Organizacyjny Urzędu Gminy Widuchowa.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Wójta Gminy Widuchowa.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zalacznik do z756-23 (PDF, 90.52Kb) 2023-12-15 12:10:44 2
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
15 gru 2023

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
15 gru 2023, godz. 12:10

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
15 gru 2023, godz. 12:10