Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Widuchowa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 109/2003


ZARZĄDZENIE NR 109/2003

WÓJTA GMINY WIDUCHOWA

z dnia 09 października 2003 roku

w sprawie powołania komisji do oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie z wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmiku wojewódzkiego znajdujących się w archiwum Urzędu Gminy Widuchowa.

Na podstawie § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002r.

w sprawie sposobu przekazywania ,przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego / Dz.U.z 2002r. Nr 209, poz.1781/ oraz postanowienia Komisarza Wyborczego w Szczecinie z dnia 8 maja 2003r. w sprawie przekazywania oraz zniszczenia dokumentów z wyborów do rad gmin, rad powiatów

i sejmiku wojewódzkiego zarządza się, co następuje :

§ 1. Powołuję komisję do oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie w następującym składzie:

1) Ewa Pawłowska - Przewodnicząca Komisji

2) Halina Łoik - Członek

3) Monika Stolarz - Członek

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Pani Halinie Łoik.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Gralak

Data wytworzenia:
14 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Mariusz Gralak

Data publikacji:
14 paź 2003, godz. 11:13

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Gralak

Data aktualizacji:
14 paź 2003, godz. 11:13