Wójt Gminy Widuchowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Stanowisko ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i ochrony zabytków
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Widuchowa,
ul. Grunwaldzka 8,
74-120 Widuchowa
Wójt Gminy Widuchowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Stanowisko ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i ochrony zabytków
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie średnie albo wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki zamówienia publiczne, administracja publiczna.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office - Word, Excel, poczta elektroniczna oraz znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. fax, kserokopiarka, skaner.
- Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na stanowisku wynikających z przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych,
- ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
- ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- przepisów wykonawczych w zakresie ww. ustaw.
- Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista.
- Inicjatywa, samodzielność, kreatywność.
- Komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy samorządowej na podobnym stanowisku lub odbycie stażu.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań pracownika na Stanowisku ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i ochrony zabytków należy w szczególności:
Zamówienia publiczne:
- Przygotowanie postępowań przetargowych (w porozumieniu z pracownikami merytorycznymi) oraz w przypadku powołania w skład komisji przetargowej w charakterze sekretarza sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Publikacja ogłoszeń i wszelkich informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych w stosownych biuletynach i dziennikach
- Sporządzanie i aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i publikacja planu na stronie BIP.
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień publicznych.
- Przygotowanie umów do podpisu z wykonawcami wyłonionymi w drodze postępowania przetargowego.
- Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz zawartych umów.
- Sprawozdawczość z udzielonych zamówień publicznych.
- Sporządzanie informacji, sprawozdań, wykazów dla potrzeb statystycznych.
- Sporządzanie sprawozdań i informacji dla Wójta wg potrzeb.
Pozyskiwanie zewnętrznych środków pomocowych:
- Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenie całości spraw związanych z wdrożeniem, realizacją i rozliczaniem tzw. miękkich projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych.
- Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych oraz prowadzenie całości spraw związanych z wdrożeniem, realizacją i rozliczaniem tzw. twardych projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych.
- Monitorowanie możliwości pozyskania oraz prowadzenie bazy zewnętrznych środków finansowych pozyskanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Gminy.
- Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania.
- Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych.
- Sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz dotacji celowych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
- Rozliczanie otrzymanych dotacji z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań.
- Koordynacja projektów.
Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami:
- Opracowanie i aktualizacja gminnego programu opieki nad zabytkami.
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków.
- Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie wpisu do rejestru dóbr kultury.
- Podejmowanie niezbędnych działań zabezpieczających zabytek w nagłych wypadkach przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
- Wydawanie zarządzeń w celu zabezpieczenia zabytków w nagłych przypadkach i niezwłoczne zawiadomienie o tym właściwego Wojewódzkiego Zabytków.
- Zgłaszanie Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków przedmiotów zasługujących na wpisanie do rejestru zabytków.
- Składanie wniosków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury nieruchomych.
- Przyjmowanie zawiadomień o ujawnieniu przedmiotu, który posiada cechy zabytków.
- Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub odkrycia wykopaliska.
- Niezwłoczne zawiadomienie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o otrzymaniu wiadomości o znalezieniu lub odkryciu przedmiotu archeologicznego.
- Współdziałanie w porozumieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego z zasadami opieki nad zabytkami w sposób odpowiadający jego wartości zabytkowej.
- Zapewnienie prawnych, organizacyjnych i finansowych warunków dla ochrony dóbr kultury.
- Udzielanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
Turystyka:
- Opracowywanie programów i kierunków rozwoju turystyki i wypoczynku na terenie Gminy.
- Współpraca ze środowiskami wiejskimi w zakresie informacji i pomocy organizacyjnej dla tworzenia gospodarstw agroturystycznych.
- Opracowywanie, wytyczanie i oznakowanie nowych szlaków turystycznych Gminy.
- Realizacja zadań wynikających z ustaw dotyczących usług hotelarskich oraz turystyki m.in. prowadzenie ewidencji pól biwakowych, obiektów, w których mogą być świadczone usługi hotelarskie w Gminie.
- Dokonywanie wpisów do ewidencji, przyjmowanie wniosków, prowadzenie kart ewidencyjnych oraz wykazu kart, wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji.
- Współpraca z gospodarstwami agroturystycznymi Gminy.
- Współpraca z Punktem Informacji Turystycznej Gminy Widuchowa.
Prowadzenie spraw dotyczących funduszu sołeckiego:
- nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami w zakresie funduszu sołeckiego,
- przyjmowanie wniosków od sołectw, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z przepisami,
- prowadzenie sprawozdawczości z realizacji funduszu sołeckiego.
- realizacja zaplanowanych wydatków, przygotowanie dokumentów dotyczących podjęcia postępowania w celu realizacji zamówienia publicznego.
- kontrolowanie ponoszonych przez sołectwa wydatków pod względem ich zgodności z planami finansowymi.
- współpraca z referatami Urzędu w zakresie przygotowania planów finansowych i rozliczeń funduszu sołeckiego.
- sporządzanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykonanych w ramach funduszu sołeckiego.
- inicjowanie szkoleń dla sołtysów z zakresu gospodarowania funduszem sołeckim.
- organizacja i udział w zebraniach sołeckich oraz przygotowanie niezbędnych materiałów merytorycznych z zakresu funduszu sołeckiego.
- informowanie sołtysów o planowanych terminach realizacji zadań w poszczególnych sołectwach.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Miejsce w budynku niedostosowanym do potrzeb niepełnosprawnych (brak windy).
- Praca przy komputerze w pozycji siedzącej ponad 4 godziny dziennie.
- Praca w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie z petentami.
- Przy wykonywaniu niektórych zadań praca poza siedzibą Urzędu.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy (CV).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza do pobrania ze strony internetowej www.bip.widuchowa.pl - stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie ewentualnego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów).
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów stwierdzających posiadane kwalifikacje lub umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia o odbytych kursach kwalifikacyjnych lub szkoleniach, itp.).
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o prowadzeniu, bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
- Inne informacje:
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 5 ppkt 4,5,6, - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i załączonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w trybie art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)".
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Widuchowa (pokój Nr 11 - I piętro) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 15 października 2021 roku do godz. 1300 na adres: Urząd Gminy Widuchowa, 74-120 Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na Stanowisko ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i ochrony zabytków” . Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Widuchowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Widuchowa (www.bip.widuchowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Widuchowa, zgodnie z art.15. ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Komisja powołana przez Wójta Gminy Widuchowa działa dwuetapowo:
I etap - zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Spełnienie obowiązku informacyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA STOSOWANA
PRZY POBIERANIU DANYCH BEZPOŚREDNIO OD OSOBY
(kandydaci do pracy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
II. Informacje szczegółowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
-
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy będzie Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa, NIP: 8581726084, REGON: 811684924 (dalej: my).Możecie się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: org@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 91 416 72 55/+ 48 91 416 72 56/+ 48 91 416 72 81.
- Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@widuchowa.pl,
- telefonicznie: + 48 416 72 55.
- Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:
- wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas,
- ocenić Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz,
- ocenić Twoje zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
- przepis prawa (art. 221 § 1kodeksu pracy) – w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych– w zakresie danych innych niż wskazane powyżej, a w szczególności innych danych przekazanych nam w CV, liście motywacyjnym lub innej korespondencji
-
- Rozmowy kwalifikacyjne i wykorzystywanie testów kwalifikacyjnych
W ramach rekrutacji możemy przeprowadzać rozmowy kwalifikacyjne oraz testy dotyczące znajomości przepisów prawa oraz umiejętności rozwiązywania kazusów prawniczych. Rozmowy i testy kwalifikacyjne mają na celu sprawdzenie, czy masz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
-
- okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu zakończenia rekrutacji na stanowisko, na które prowadzimy rekrutację.
-
- Odbiorcy danych
Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe:naszym dostawcom, którym zlecimy świadczenie usług związanych z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT; takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na nasze polecenie oraz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
-
- Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych:
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem; zgodę możesz wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych (prawo przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, nie jest konieczne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi);
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację,
- prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody lub na podstawie umowy i przetwarzanie odbywa się w warunkach całkowitego automatyzowania;
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych(dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 17b („Wzór klauzuli informacyjnej doręczanej osobom uczestniczącym w procesie rekrutacyjnym – kandydaci do pracy”) do Polityki Bezpieczeństwa Informacji.
Wójt Gminy Widuchowa
mgr Paweł Wróbel
Widuchowa, dnia 05 października 2021 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.doc (DOC, 31.00Kb) | 2021-10-12 08:32:14 | 27 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Stachura Data wytworzenia:
05 paź 2021
Osoba dodająca informacje
Andrzej Stachura Data publikacji:
05 paź 2021, godz. 15:19
Osoba aktualizująca informacje
Andrzej Stachura Data aktualizacji:
12 paź 2021, godz. 08:32